| کد خبر: 3986 |

فاز دوم اتوبان مشگین شهر - اردبیل اجرا می شود

تین نیوز | فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: با پیگیری های مستمر مسئولان استانی و شهرستانی به زودی کلنگ آغاز عملیات فاز دوم اتوبان مشگین شهر-اردبیل به طول ۴۶ کیلومتر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان اجرا می شود.

ابراهیم امامی در جلسه ای با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی با بیان اینکه در عرصه های مختلف آماده جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم، اظهار کرد: شهرستان مشگین شهر بهترین شرایط و زیرساخت های لازم را برای موضوع سرمایه گذاری دارا است.
 
وی تصریح کرد: شهرستان مشگین شهر با توجه به شرایط و ظرفیت های خاص خود می تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف باشد.
 
امامی با بیان اینکه زیرساخت های خوبی در شهرستان برای امر سرمایه گذاری وجود دارد، گفت: سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و گردشگری علاوه بر اینکه منجر به رشد و شکوفایی منطقه می شود برای سرمایه گذاران نیز به صرفه است.
 
فرماندار مشگین شهر بیان کرد: شهرستان مشگین شهر آمادگی لازم را برای جذب سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی داراست و با جدیت بسترهای مناسب را تحقق این موضوع فراهم آورده است.
 
وی گفت: عملیات اجرایی پایانه صادرات میوه و میدان جدید میوه و تره بار در این شهرستان به زودی توسط یک شرکت سرمایه گذار معتبر بخش خصوصی با همکاری شهرداری مشگین شهر آغاز می شود.
 
فرماندار مشگین شهر در مورد بزرگراه مشگین شهر-اردبیل اظهار کرد: فاز اول بزرگراه مشگین شهر-اردبیل به طول 28 کیلومتر از طرف اردبیل به بهره برداری رسیده و 15 کیلومتر دیگر این پروژه از طرف مشگین شهر در آستانه بهره برداری است.
 
وی با بیان اینکه مشگین‌شهر بیشترین سهم از آمار تصادفات استانی را دارد، افزود: جاده‌های منتهی به شهرستان مشگین‌شهر شاهد بیشترین تصادفات فوتی استان اردبیل هستند، به گونه‌ای که بر اساس آخرین آمار اعلام شده 60 درصد تصادفات فوتی استان اردبیل در جاده‌های مشگین‌شهر به وقوع می‌پیوندد.
 
امامی اظهار امیدواری کرد با بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر کاهش زمان سفر در این محور مواصلاتی، شاهد کاهش آمار تصادفات فوتی و جرحی در این جاده می شویم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.