| کد خبر: 36556 |

راه‌های خوزستان نیازمند توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی هستند

تین نیوز | نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: راه‌های خوزستان نیازمند توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی هستند.
 
آیت‌الله محسن حیدری در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: تلاش‌های زیادی برای توسعه و رفع نواقص راه‌های خوزستان انجام شده ولی همانطور که نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفته این اقدامات در شان مردم این استان نیست.
 
وی با بیان این که باید در بخش راه تلاش بیشتری در خوزستان صورت گیرد، اضافه کرد: از معاون وزیر و وزارت راه و شهرسازی می‌خواهیم به استان ما توجه بیشتری داشته باشند تا راه‌های خوزستان سر و سامان بگیرند و از حوادث آنها کاسته شود.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به پروژه‌های گوناگون مسکن در سراسر کشور بیان کرد: در این پروژه‌ها فضایی را برای فضای سبز مدرسه اختصاص می‌دهند ولی متاسفانه برای ساخت مسجد و خانه خدا اقدامی صورت نمی‌گیرد.
 
حیدری تصریح کرد: در پروژه‌هایی که دولت نظارت مستقیم داشته برای ساختن مسجد فضایی در نظر گرفته شده ولی در کارهایی که از سوی تعاونی‌ها و جاهای دیگر مسکن ساخته شد توجهی برای جانمایی و احداث مسجد صورت نگرفت.
 
امام جمعه موقت اهواز، لحاظ نشدن مسجد در پروژه‌های مسکن را زیبنده شهرسازی جامعه اسلامی ندانست و گفت: ساخت مسجد در پروژه‌های مسکن یک ضرورت است که باید راه و شهرسازی با نظارت بر این پروژه‌ها فضایی را برای خانه خدا در نظر بگیرند.
 
وی با انتقاد از برخی از کم کاری ها در کلانشهر اهواز درباره مسکن، عنوان کرد: در منطقه پردیس اهواز باید کیلومترها برویم تا به یک مسجد برسیم که این صورت خوبی برای شهر ما ندارد.
 
آیت‌الله حیدری با اشاره به مناطق حاشیه‌ای در کلانشهر اهواز یادآور شد: این خانه‌ها بر اساس اصول مهندسی نشده بلکه به صورت فله‌ای از زمان جنگ تاکنون احداث شده که متاسفانه با وجود گذشت چندین سال از زمان جنگ تاکنون باید مدیریت خوبی در این زمینه لحاظ نشده است.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: امیدواریم برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای در کلانشهر اهواز اقدامات اساسی صورت گیرد هر چند ممکن است این کار وظیفه شهرداری باشد ولی از راه و شهرسازی نیز می‌خواهیم به یاری آنها بیایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.