| کد خبر: 35412 |

فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری قم تقدیر شدند

تین نیوز | همایش هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با تقدیر از فعالان این عرصه در تالار وتوس قم برگزار شد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، همایش هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری چهارشنبه شب در تالار وتوس قم برگزار شد.

جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی، رضا سیار فرماندار قم، حجت‌الاسلام علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی و سید ابوالفضل اسماعیلی معاون امور هماهنگی زائران استانداری قم به همراه جمعی از مسئولان استانی در این جلسه حضور داشتند.

در ابتدای این همایش ابوالفضل جمالی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با اشاره به اینکه استان قم هر ساله پذیرای 20 میلیون زائر خواهد بود، ابراز کرد: استان قم در چشم‌انداز آینده خود به جایگاه مناسبی از نظر اقتصادی خواهد رسید و برای رسیدن به این جایگاه مسئولان استانی باید از ظرفیت‌های موجود بهترین استفاده را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور بخش دولتی و خصوصی در عرصه حمل و نقل نشان‌دهنده تعامل سازنده میان دولت و مردم است که می‌توان از این تعامل برای تقویت اقتصاد کشور استفاده کرد.

محسن بهشتی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم نیز طی سخنانی از راهداران به عنوان فرشتگان نجات نام برد و مطرح کرد: این افراد با ایثار جان خود، راه‌های کشور را برای هموطنان هموار می‌کنند.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه نیز وظیفه آموزش همگانی را بر عهده دارند و باید همکاری مناسبی در راستای ترویج فرهنگ رانندگی قانونی داشته باشند که امیدواریم با انجام فعالیت‌های گسترده بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم نیز در این جلسه با بیان اینکه بار ترافیک سنگین جاده‌ای باید به بخش راه آهن انتقال داده شود گفت: در این راستا به دنبال تقویت فرهنگ استفاده از راه آهن و ایجاد بسترهای مورد نیاز هستیم.

وی ادامه داد: یک قطار جدید در مسیر قم به مشهد و بر عکس در اختیار راه ‌آهن استان قم قرار داده شده است که امیدواریم مردم بتوانند با استفاده از این قطار بار ترافیکی استان را کاهش دهند.

رضا لاجوردی رئیس اتحادیه صنف کامیون‌داران استان قم نیز در پایان این جلسه عنوان کرد: بخش خصوصی در حمل و نقل استان قم نقش موثری دارد و این ظرفیت می‌تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی استان نیز مورد استفاده قرار داده شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به دارایی‌های ایران اسلامی نگاه بازتری داشته باشند، گفت: شرایطی که رانندگان دارند برای برخی از افراد قابل درک نخواهد بود اما امکانات مورد نیاز برای این قشر باید تا حد امکان تهیه شود.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان استان قم از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری تجلیل به عمل آمد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.