| کد خبر: 3067 |

معاون راهداری ایلام: درصدد جمع‌آوری علائم هشداردهنده اضافی در سطح جاده‌ها هستیم

تین نیوز | معاون راهداری ایلام گفت: تابلوهای علائم هشدار دهنده در جاده‌های استان زیاد است و به دنبال جمع‌آوری تابلوهای اضافی از سطح جاده‌ها هستیم.
 
کیهان یاسمی در پاسخ به اظهارات بعضی مسئولان استان در مورد فقر علائم هشدار دهنده در سطح جاده‌‎های استان اظهارکرد: در حال حاضر در سطح کشور هیچ استانی به اندازه ایلام تابلو علائم هشدار دهنده ندارد و با توجه به زیادی نصب تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، برنامه جمع آوری بعضی از تابلوها در دستور کار قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: جاده‌های استان در زمینه علائم هشدار دهنده هیچ مشکلی ندارند.
 
یاسمی مشکل اصلی جاده‌های استان را روکش آسفالت عنوان و خاطرنشان کرد: این مهم نیاز به اعتبار دارد و اگر بخواهیم کل جاده‌های استان را آسفالت کنیم به بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
 
معاون راهداری استان با تاکید بر اینکه اگر جاده‌های استان استانداردسازی و چاله و چوله‌ها آسفالت شوند خیلی از مشکلات نظیر تصادفات، انحراف به چپ خودروها، عدم نیاز به نصب چشم گربه‌ای و ایجاد دست‌انداز کاهش پیدا می‌کند تصریح کرد: خیلی از تصادفات انحراف به چپ خودرو در سطح جاده‌ها استان به دلیل فرار رانندگان از برخورد خودرو با چاله و چوله‌های سطح جاده است که موجب تصادف می‌شود.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس آمار پلیس استان در ایام نوروز 33 درصد حوادث رانندگی کاهش داشته است اضافه کرد: در این ایام بیش از 20 گشت راهداری در سطح جاده‌های استان به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه خدمت کرده‌اند.
 
معاون راهداری استان گفت: در ایام نوروز در محورهای ایلام - حمیل، کبیرکوه و زرین‌آباد شهرستان دهلران ریزش کوه اتفاق افتاد که با حضور به موقع نیروهای راهداری راه‌های مذکور بازگشایی شد و هیچ مشکلی برای مسافران و گردشگران پیش نیامد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.