| کد خبر: 259458 |

آمادگی انجمن خیرین راه و ترابری برای مشارکت در رفع ۲۰ درصد نقطه پر حادثه‌

مدیر عامل انجمن خیرین راه و ترابری از آمادگی این انجمن برای مشارکت در رفع ۲۰ درصد از ۸۸۷ نقطه پرحادثه‌ در سراسر کشور خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل انجمن خیرین راه و ترابری از آمادگی این انجمن برای مشارکت در رفع ۲۰ درصد از ۸۸۷ نقطه پرحادثه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سید حسین میرشفیع مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری با تشریح برنامه های این انجمن برای سال جاری با هدف افزایش ایمنی جاده ها اظهار کرد: انجمن خیرین راه و ترابری در نظر دارد طی سال جاری در رفع حداقل ۲۰ درصد از ۸۸۷ نقطه پرحادثه مشارکت کند.

مدیر عامل انجمن خیرین راه و ترابری در توضیح جزئیات این عملیات گفت: احجام عملیات طراحی ۸۹ مورد و روشنایی نقطه ای برای ۲۲۵ مورد انجام خواهد شد.

میرشفیع خاطر نشان کرد: انجمن خیرین روشنایی طولی ۵۷ کیلومتر و آشکارسازی و نصب علائم برای ۶۳۸ مورد را در دستور کار قرار داده است.

وی از مشارکت انجمن خیرین راه و ترابری در ۲۰ مورد ترانشه برداری و اصلاح ۴۶ کیلومتر شیب شیروانی خبر داد.

میرشفیع ادامه داد: ۱۰ کیلومتر بلوار درون شهری و نصب ۱۷۳ کیلومتر حفاظ از دیگر اقداماتی است که در راستای افزایش ایمنی راه ها انجام خواهد شد.

وی افزود: آرامسازی ترافیک در ۵۷۸ مورد و ۸۹ مورد اصلاح قوس از دیگر موارد است که توسط انجمن خیرین راه و ترابری محقق می شود.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری خاطر نشان کرد: احداث ۱۲ دستگاه پل عابر پیاده و ۲۲ زیرگذر در برنامه های انجمن برای سال جاری قرار دارد.

به گفته میرشفیع انجمن خیرین راه و ترابری در نظر دارد ۷۲ رمپ کاهش سرعت به طول ۵۰۰ متر در جاده ها ایجاد کرده و ۵۵ آبرو را نیز تعریض کند.

رئیس انجمن خیرین راه و ترابری همچنین از ساخت ۱۰ پارکینگ و ۱۰ گریزگاه خبر داد و گفت: اصلاح شیب عرض در ۲۹ مقطع نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آسفالت ۷۶ کیلومتر مسیر جاده ای از جمله اقدامات سال جاری انجمن خواهد بود، افزود: شانه سازی راه ها و احداث مجتمع خدماتی در مناطق غیر اقتصادی از دیگر برنامه هایی است که با هدف ایمن سازی جاده ها انجام خواهد شد.

مدیر عامل انجمن خیرین راه و ترابری در ادامه از آمادگی این انجمن برای مشارکت در آشکارسازی موتورسیکلت های روستایی و طراحی سامانه اعلام موقعیت تصادفات خبر داد.

میرشفیع گفت: این انجمن قصد همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای نصب سیستم رهگیری کامیون های حامل مواد پرخطر را دارد.

وی ادامه داد: احداث و بهسازی راه های فرعی و روستایی، شانه سازی راه ها و احداث مجتمع های خدماتی در مناطق غیر اقتصادی از دیگر مواردی است که این انجمن می تواند در تحقق آن ها مشارکت کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.