| کد خبر: 257742 |

اعمال محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته در جاده‌ های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات سوادکوه و کندوان، گفت: ممنوعیت تردد کامیون در محورهراز اجرا شده و این محدودیت طی روزهای پنج شنبه و جمعه در دستور کار قرار دارد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات سوادکوه و کندوان، گفت: ممنوعیت تردد کامیون در محورهراز اجرا شده و این محدودیت طی روزهای پنج شنبه و جمعه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس،  یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی جاده های شمال به صورت روان گزارش شده است.

وی با اشاره بارانی و لغزندگی مقطعی ارتفاعات گدوک سوادکوه و ولی آباد کندوان، افزود: همچنین شاهد مه آلودگی ارتفاعات گدوک سوادکوه و ولی آباد کندوان هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار پرهیز از ترددهای غیرضروری در کوهستان های شمال، بیان کرد: احتمال ریزش کوه و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

جهان تاب با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال، بیان کرد: ممنوعیت تردد از ساعت ۱۲ امروز در محور هراز اجرا شد و این محدودیت از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه در این محور اجرا می شود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز از محور کندوان ممنوع است، گفت: اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان روز جمعه و درصورت ترافیک سنگین اجرا می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.