| کد خبر: 257588 |

شرکت های مسافربری که یک اتوبوس هم ندارند!

بازرس کل استان ایلام گفت: متاسفانه در استان ایلام برخی شرکت های مسافربری حتی یک اتوبوس هم ندارند و همین موضوع باعث کمبود اتوبوس و نارضایتی مردم شده است.

تین نیوز

مالک روشنی، بازرس کل استان ایلام، در جلسه بررسی راهکارهای حل مشکل گرانفروشی بلیط اتوبوس و فروش سیم کارت به صورت غیر مجاز در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: در قانون اعطای مجوز به شرکت های حمل و نقل باید مراعات شود که هر شرکتی حداقل های اولیه یعنی تعدادی اتوبوس ملکی مختص شرکت داشته باشد، ولی متاسفانه در استان ایلام با توجه به تعداد شرکت ها در مرکز استان و شهرستان مهران، شرکت های موجود فاقد ناوگان ملکی مد نظر قانونگذار هستند و در برخی موارد شرکت فاقد حتی یک اتوبوس هم است و همین موضوع باعث کمبود اتوبوس و نارضایتی مردم شده و این امر توسط بازرسی استان در حال بررسی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، روشنی گفت: فروش سیم کارت به صورت غیرقانونی توسط دست فروشان در داخل محوطه پایانه مرزی اصلاً قابل قبول نیست و تعدادی از پرونده های دادگستری به جهت سوء استفاده از همین سیم کارت ها است و این موضوع باید توسط مدیر پایانه و نیروهای نظامی و امنیتی جمع شود.

روشنی در خصوص استفاده از ظرفیت اربعین در استان نیز گفت: مسئولان در این حوزه باید از ظرفیت اربعین و حضور مسئولین کشوری در استان در جهت رفع نیازها اساسی و جذب اعتبارات و امکانات در جهت ایجاد زیرساخت های متناسب با حجم زائر  استفاده کنند.

وی ادامه داد:  عقیده ام بر این است بهترین مردم و بهترین نظام را داریم ولی متاسفانه در بعضی نقاط ضعف و سوء مدیریت از جانب مسئولان دیده می شود و این اصلاً زیبنده نیست و همین موضوع کمبود اتوبوس و کمبود هواپیما باعث نارضایتی و دغدغه مردم شده که امیدواریم با همت و تلاش مسئولین امر مرتفع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.