| کد خبر: 253660 |

راه اندازی سرویس های فوق العاده اتوبوس در ایام نوروز؛

راهداری: با گرانفروشی بلیت قاطع برخورد می کنیم

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به راه اندازی سرویس فوق العاده اتوبوس در ایام نوروز ۱۴۰۲، گفت: با گرانفروشی بلیت قاطع برخورد می کنیم.

تین نیوز

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به راه اندازی سرویس فوق العاده اتوبوس در ایام نوروز ۱۴۰۲، گفت: با گرانفروشی بلیت قاطع برخورد می کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، داریوش باقرجوان اظهار کرد: تمام ظرفیت فعال اتوبوس برای ایام نوروز 1402 به اصطلاح پای کار است و بر اساس همین ظرفیت عرضه بلیت انجام می شود.

وی ادامه داد: در صورتیکه تقاضا برای سفر با اتوبوس بالاتر از عرضه باشد، مردم می توانند از طریق وبسایت لیست انتظار مشخصات خود را درج کنند که پس از تامین ناوگان و ایجاد ظرفیت از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

وی با  اعلام این که ناوگان عملیاتی اتوبوس برای نوروز 8000 دستگاه اتوبوس است، افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته این میزان ناوگان پاسخگوی تقاضا بوده و بیشتر از آن نیز است، اما ممکن است در برخی ایام خاص مانند تعطیلات نوروزی در برخی مسیرها تقاضا افزایش یابد که این تقاضا را با راه اندازی سرویس های فوق العاده پاسخ می دهیم.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری درباره قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز نیز گفت: قیمت بلیت هیچ تغییری نکرده و قرار نیست برای ایام نوروز 1402 افزایش یابد. ضمن این که با شرکت هایی که بعضاً بلیت را بالاتر از نرخ های مصوب به فرروش برسانند به صورت قاطع برخورد خواهیم کرد.

باقرجوان پیش تر نیز با با اعلام برنامه های پایانه های مسافری در ایام نوروز اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری ها که متصدی پایانه های مسافری هستند مقرر شد با آذین بندی غرفه های شرکت های حمل و نقل ، پویش های فرهنگی و هنری در این پایانه های برگزار شوند. 

وی با اعلام اینکه علاوه بر پایانه های مسافربری پویش های فرهنگی در 30 کیلومتری ورودی شهرها نیز برگزار خواهد شد افزود: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با عید نوروز سفره های افطاری و سحری ساده نیز با همکاری خیرین در مسیرهای منتهی به شهرها برپا خواهد بود.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به نحوه نظارت سازمان راهداری بر ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام نوروز تصریح کرد: نظارت در این ایام با سامانه های داپ، سپهتن و صورت وضعیت و از طریق دوربین های نظارتی با همکاری پلیس راهور و همچنین سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات سازمان راهداری به سرشماره 2000141 و تلفن گویای 141 انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.