بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

اجرای طرح ایمن سازی ۷۰ مدرسه حاشیه راه های گیلان

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان از اجرای طرح ایمن سازی 70 مدرسه حاشیه راه های این استان خبر داد.

اجرای طرح ایمن سازی ۷۰ مدرسه حاشیه راه های گیلان

ناصر آل محمدی صبح امروز در نشست حمل و نقل و پایانه های استان با بیان اینکه در طرح مذکور 5 هزار دانش آموز زیر پوشش دوره های آموزش ترافیکی و جاده ای قرار می گیرند، اظهار کرد: اقلام مختلف کمک آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
 
وی توزیع اقلام مذکور را کتاب، جزوه، جلیقه شبرنگ، چراغ چشمک زن، گردن آویز و... عنوان کرد و افزود: در بخش فیزیکی نیز آشکارسازی محدوده مدارس و نقاشی دیوار محوطه مدارس با طرح های دارای مفاهیم آموزشی ترافیکی و نصب تابلو و کف نوشته اجرا می شود.
 
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان با اشاره به اینکه طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه های این استان پانزدهمین مرحله را می گذراند، تصریح کرد: امسال این طرح در 70 مدرسه حاشیه راه استان اجرا می شود.
 
وی اجرای طرح مذکور را در دو بخش فیزیکی و آموزشی در مدارس حاشیه راه های استان ذکر کرد و یادآور شد: در بخش فیزیکی 25 مدرسه زیرپوشش قرار می گیرد.
 
آل محمدی این تعداد مدرسه را با 2 هزار و 500 میلیون ریال بیان کرد و گفت: در بخش آموزشی نیز 45 مدرسه حاشیه راه های استان با 780 میلیون ریال زیرپوشش قرار می گیرند.
 
وی با اشاره به وضعیت ترانزیت کالا از گیلان در نیمه نخست امسال خاطرنشان کرد: در این مدت بالغ بر 251 هزار تن کالا از گیلان ترانزیت شده است.
 
این مسئول ورودی ترانزیت کالا به گیلان را با 33 درصد کاهش و ترانزیت خروجی از این استان را با 16 درصد افزایش عنوان کرد.
 
وی ماشین آلات راه سازی و گاز مایع را عمده ترین کالای ترانزیت در مدت مذکور برشمرد و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال صادرات کالا از مرز آستارا نیز 14 درصد رشد داشته است.
 
به گفته آل محمدی، در مدت مذکور بالغ بر 425 هزار تن کالا از مرز آستارا صادر و 106 هزار و 329 تن کالا از این مرز وارد کشور شده است.
 
وی تردد مسافر از مرز آستارا در نیمه نخست امسال را روزانه 2 هزار و 302 نفر و در مجموع حدود 207 هزار و 218 نفر ذکر کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.