| کد خبر: 237065 |

اختلاس، اخذ رشوه و فروش اموال بیت‌ المال؛ اتهام مدیرکل راهداری یک استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و چند تن دیگر در ارتباط با پرونده مفاسد اقتصادی دستگیر شدند.

تین نیوز

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و چند تن دیگر در ارتباط با پرونده مفاسد اقتصادی دستگیر شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن نگین تاجی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب اظهار داشت:  در اداره اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان، یک شبکه سازمان یافته تشکیل شده بود که اقدام به یکسری اعمال مجرمانه کرده بودند.

وی افزود: تعدادی از کارکنان راهداری و افراد خارج از این مجموعه اقدامات مجرمانه ای از قبیل اختلاس، اخذ رشوه و فروش اموال بیت‌ المال را انجام داده بودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و اقدام قاطع دادستان مرکز استان، مدیرکل و کارکنان و افراد مرتبط دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با توجه به محرمانه بودن تحقیقات مقدماتی جزئیات پرونده در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

نگین تاجی ادامه داد: یکی از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی که در سند تحول دستگاه قضایی اشاره شده و هم در منویات مقام معظم رهبری هست، بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده که در استان کهگیلویه و بویراحمد یک شورای راهبردی مبارزه با فساد با حضور سازمان بازرسی، دادستان مرکز استان، و رئیس کل دادگستری استان  و سایر نهادهای مرتبط  تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: به صورت ماهانه زمینه ها و آسیب های مفاسد اقتصادی در سطح استان شناسایی، بررسی و اقدامات قانونی و قضایی از بدو تشکیل پرونده تا صدور و اجرای آرای قضایی در دستور کار شورای مذکور می باشد و در آینده نتیجه اقدامات محرمانه راجع به تمامی ادارات تحت رصد در قالب پرونده قضایی اعلام خواهد شد.

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوعی که اخیراً در رسانه های استان مطرح شد، تعدادی پرونده اختلاس، دریافت رشوه و تبانی و شبکه های فساد در بعضی ادارات استان بود که در حال رسیدگی می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.