| کد خبر: 230071 |

◄ یارانه سوخت سواری های کرایه پرداخت نشد/وزارت کشور و نفت مسئول هستند

وظیفه سازمان ر اهداری و حمل و نقل جاده ای در این مورد، ارسال به موقع و درست اطلاعات است.

تین نیوز

در حالی که رانندگان سواری کرایه از هفته ها پیش در انتظار دریافت مبلغ یارانه سوخت خود هستند، اما این یارانه تا امروز 6 اردیبشهت هنوز واریز نشده است.

به گزارش تین نیوز، اگرچه این موضوع توسط رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با ارسال نامه به معاون وزارت کشور هم پیگیری شد اما با این وجود هنوز هیچ مبلغی به حساب رانندگان سواری کرایه واریز نشده که این موضوع انتقاد و اعتراض فعالان این بخش از حمل و نقل عمومی جاده ای را به دنبال داشته است، چرا که استفاده از سوخت آزاد برای حمل مسافر به صرفه نیست و هزینه دیگری بر انبوه هزینه های رانندگان تحمیل می کند.

بیشتر بخوانید: نامه مهم معاون وزیر راه به معاون وزیر کشور برای پیگیری سهمیه سوخت رانندگان

خبرنگار ما دلیل عدم واریز یارانه سوخت ناوگان عمومی حمل مسافری سواری کرایه را از مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پییگیری کرد که داریوش باقرجوان در این زمینه گفت: وظیفه سازمان ر اهداری و حمل و نقل جاده ای در این مورد، ارسال به موقع و درست اطلاعات است.

وی افزود: اطلاعات مورد نیاز برای واریز یارانه سوخت از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمان مقرر به وزارت کشور ارسال شده است.

وی با تاکید بر این که سازمان در حال حاضر نیز پیگیر پرداخت این یارانه از سوی متولیان امر است، عنوان کرد: پرداخت مبالغ یارانه سوخت رانندگان سواری کرایه وظیفه وزارت کشور و وزارت نفت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حبیب الله سرایی 0 0

    باتوجه به انجام سرویسهای بین شهری وپیمایش بیشترازسهمیه درنظرگرفته شده ازسوی شرکت نفت.لذا مستلزم حمایت مابه التفاوت سوخت راازطرف وزارت کشورمیباشم.

  • حمید پیکری 0 0

    بادرود
    مایی که ماشین فرودگاه هستیم ۷۵۰ لیتر بنزین ما شد ۴۰۰ تا الان منی که اصلا شهرستان رو نیستم همش تو شهر کار میکنیم پول بنزینم نمیگیرم چرا باید بنزینم بشه ۴۰۰ تا این چه قانونیه یه عده راضی ان یه عده ناراضی