| کد خبر: 2297 |

کاهش ۲۷ درصدی تصادفات نوروزی نسبت به سال گذشته

تین نیوز | معاون هماهنگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از کاهش 27 درصدی تصادفات نوروزی نسبت به سال گذشته خبر داد.

سردار محمود تشکری با بیان این‌که همه ساله در نوروز حجم سنگینی از فعالیت‌های نوروزی برای نیروی انتظامی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: در این ایام دو وظیفه سنگین ما برقراری امنیت در شهرها و بخشی دیگر امنیت جاده‌ای است که پلیس با قوت و قدرت این دو وظیفه خود را تاکنون انجام داده است.
 
معاون هماهنگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه افزود: امسال طبق روال گذشته از اواسط بهمن فعالیت قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی در سطح کشور و به تبع استان‌ها آغاز شد که در این میان تعداد 500 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی در قالب کادر و وظیفه و همچنین با کمک نیروی بسیج فعالیت خود را برای تأمین امنیت آغاز کردند.
 
این فرمانده ارشد انتظامی افزود: وضعیت ترافیک در کشور ایجاب می‌کرد که تجهیزات سایر بخش‌ها را به کار گیریم و هر آن‌چه که از تجهیزات و نیروی انسانی داشتیم در راستای حفظ نظم و امنیت و ایجاد محیط امن برای مردم و مسافران و گردشگران به کار گرفتیم.
 
سردار تشکری با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در پلیس راهور و پلیس‌راه برای ایجاد امنیت و برقراری نظم جاده‌ای از کاهش 27 درصدی تصادفات نورزی نسبت به سال قبل خبر داد.
 
معاون امور هماهنگی نیروی انتظامی با ابراز خرسندی از همکاری گسترده مردمی در سال جدید و در تعطیلات نوروز برای ایجاد امنیت تصریح کرد: بخش عمده‌ای از کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را مدیون همکاری خوب و رضایت‌بخش مردم هستیم که جا دارد از همکاری و تعامل بسیار زیاد نیروی بسیج و هلال‌احمر در این خصوص قدردانی کنیم.
 
وی اصلی‌ترین وظیفه پلیس را ایجاد هماهنگی و فرهنگ‌سازی و کار توجیهی در برقراری امنیت دانست و افزود: دستگاه‌های فرهنگی و مطبوعات و رسانه‌ها نقش مهمی در فرهنگ‌سازی دارند.
 
سردار تشکری از وضعیت تجهیز جاده‌ها و معابر به فناوری‌های الکترونیکی برای نظارت هر چه بیشتر گفت و افزود: شهرداری‌ها و استانداری‌ها در درون شهرها و راه و شهرسازی در مسیرهای برون شهری اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده‌اند که امیدواریم در آینده نصب این‌گونه تجهیزات بیشتر شود.
 
معاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در پاسخ به این سؤال که نحوه مبارزه با جرائم در فضای مجازی و اینترنتی توسط نیروی انتظامی در این ایام چگونه است، خاطرنشان کرد: امروزه پلیس فتا کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و تبدیل به پلیس کارآمد و توانمندی شده اما نقش اصلی را در این میان برای جلوگیری از انحرافات خود خانواده‌ها دارند که مردم تاکنون خوب به کمک ما آمده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.