| کد خبر: 228517 |

رئیس سازمان راهداری:

تردد در مسیرهای منتهی به استان های شمالی قابل توجه است

تین نیوز

 

رئیس سازمان راهداری با اشاره به یک میلیون و ۷۳۵ هزار تردد انجام شده طی روزهای گذشته در کشور، گفت: تردد در محورهای استان های شمالی قابل توجه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی شامگاه سه شنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به یک میلیون و ۷۳۵ هزار تردد در سطح جاده‌های کشور، اظهار کرد: این تعداد تردد از ۲۵ اسفند ماه تا دوم فروردین به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای مختلف کشور پر حجم است، گفت: با توجه به هشدارهای مسئولان ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت برای عدم مسافرت در ایام نوروز مسیرهای منتهی به شمال کشور دارای تردد قابل توجهی است.

معاون وزیر راه در ادامه با اقدامات انجام شده برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهداری تا پایان دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها در اولویت قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌شود تا پروژه‌ها بر اساس برنامه‌های ابلاغی پیگیری و اجرایی شود، گفت: یکی از اولویت‌های سازمان راهداری رفع نقاط حادثه خیز است که در امسال ۷۰ درصدی این نقاط شناسایی شده با همکاری پلیس راه برطرف شد.

امانی به وضعیت استان گیلان در این زمینه نیز اشاره و اضافه کرد: تاکنون ۱۳ نقطه حادثه خیز استان گیلان اصلاح شده و ساماندهی نقاط باقیمانده نیز در دستور کار است.

 به گزارش مهر، وی تکمیل راه‌های روستایی بویژه روستاهای بالای ۲۰ خانوار را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام در این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ به این موضوع نیز رسیدگی خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.