| کد خبر: 228045 |

تکمیل مرحله برداشت طرح ملی پایش شبکه راه‌های کشور

با هدف ایجاد و استقرار نظام برنامه محور برای اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های نگهداری شبکه‌های شریانی راه‌ها، دور سوم پایش وضعیت رویه راه‌ها به اتمام رسید.

تین نیوز

با هدف ایجاد و استقرار نظام برنامه محور برای اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های نگهداری شبکه‌های شریانی راه‌ها، دور سوم پایش وضعیت رویه راه‌ها به اتمام رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمزه ذاکری مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی و اقتصاد حمل و نقل، اظهار داشت: در دور سوم PMS، برداشت اطلاعات ۶۴۳۰۸ کیلومتر-خط از راه‌های کشور در طی ۱۶۳ روزکاری به اتمام رسید و با تکمیل مرحله تحلیل اطلاعات برداشت شده، امکان برنامه‌ریزی سیستماتیک برای نگهداری بیش از ۶۴ هزار کیلومتر-خط از راه‌های کشور برای سال ١٤٠٠ امکان‌پذیر می‌شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برای نخستین بار، مدل‌های پیش‌بینی اضمحلال با استفاده از نتایج دوره‌های قبلی استخراج شده که در برنامه‌ریزی و تخصیص بهینه منابع مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این خصوص ایران از جایگاه ممتازی در حوزه توسعه سیستم‌های هوشمند مدیریتی مبتنی بر فناوری برای نگهداری رویه شبکه راه‌ها و اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های نگهداری رویه راه‌های شریانی برخوردار خواهد شد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، همچنین دسترسی تحت وب برای همکاران ستادی و استانی از طریق سامانه مدیریت روسازی سازمان جهت استفاده از نتایج و ابزارهای مدیریتی بر پایه هوش تجاری در بستر سامانه طراحی شده است که با تکمیل فرآیند، امکان دسترسی برای ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دفاتر تخصصی فراهم خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.