| کد خبر: 2245 |

ترافیک جاده های مازندران عادی اعلام شد

تین نیوز | رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران وضعیت تردد وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس) ، هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری را با پایان یافتن مرحله اول سفرهای نوروزی در استان در روز سه شنبه عادی و روان توصیف کرد.
 
سرهنگ جعفر محمدنژاد گفت: این درحالیست که روز گذشته محورهای مواصلاتی حوزه پلیس راه مازندران همزمان با بازگشت مسافران و گردشگران نوروزی به موطن خود، شاهد ترافیک نیمه سنگین و تردد کند وسایط نقلیه بود.
 
وی ادامه داد: هم اکنون وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس) ، هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری عادی و روان است و تردد انواع وسایط نقلیه در این محورها به صورت عادی جریان دارد.
 
وی در مورد شرایط جوی جاده های کوهستانی استان اظهارداشت: ارتفاعات ولی آباد منتهی به کندوان و نیز هراز منتهی به امامزاده هاشم و نیز فیروزکوه منتهی به گدوک در شب گذشته مه آلود بود و هم اکنون صاف است.
 
وی از رانندگان وسایط نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از شتاب زدگی در رانندگی خودداری کرده و به فرمان ماموران پلیس راه احترام بگذارند.
 
سرهنگ محمد نژاد بیان داشت: ماموران پلیس راه، راهداران راه و ترابری و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران حضور دارند و رانندگان وسایط نقلیه نهایت همکاری را با این عزیزان داشته باشند.
 
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران همچنین گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و آسان سازی عبور و مرور وسایط نقلیه، محدودیت های ترافیکی از تاریخ 26 اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده و تا پایان روز 16 فروردین ادامه می یابد.
 
سرهنگ محمدنژاد اضافه کرد: تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با پیش شماره 2182934 - 0151 آماده پاسخگویی به هموطنان از آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روز است.
 
حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.