| کد خبر: 224267 |

۹۷۴ کیلومتر از راه های سیستان و بلوچستان خط کشی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۹۷۴ کیلومتر از راه های این استان با صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی اعتبارات در امسال خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۹۷۴ کیلومتر از راه های این استان با صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی اعتبارات در امسال خبر داد.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این اداره کل به منظور کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از اعتبارات این میزان خط کشی را به صورت امانی و با استفاده از توان تیم های فعال خود انجام داده به طوری که در صورت اجرا شدن آن توسط پیمانکار ۷۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود در حالیکه تیم های امانی این اداره کل با صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی خط کشی مسیر های استان را تنها با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال عملیاتی کردند.
او نصب و بازسازی ۱۷۷ گاردریل، نصب ۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع تابلو های اطلاعاتی در مسیر های ارتباطی و همچنین و ساخت تعداد ۶۲ پایه های تابلو و چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات این اداره کل در سالجاری به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای عنوان کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نیرو های اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های این اداره کل در این مدت اقدام به نصب و تعمیر چراغ چشمک زن سولار به تعداد ۳۲۰ عدد، ساخت و بازسازی ۱۱۲ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و اجرا شیار لرزاننده به طول ۵۰۶ کیلومتر کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.