| کد خبر: 223242 |

تاثیر محدودیت تردد بر اقتصاد؛

◄ جایگاه داران سوخت به ورشکستگی نزدیک شدند

اگرچه رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفته است در ۱۴ روزی که از اعمال محدودیت های هوشمند کرونایی گذشته، متوسط ترددها در کل کشور ۴۰ درصد کاهش داشته است اما یک جایگاه دار سوخت از کاهش شدید فروش در جایگاه های سوخت پس از اجرای این طرح خبر داده است.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفته است در  ۱۴ روزی که از اعمال محدودیت های هوشمند کرونایی گذشته، متوسط ترددها در کل کشور ۴۰ درصد کاهش داشته است در عین حال یک جایگاه دار سوخت از کاهش شدید فروش در جایگاه های سوخت پس از اجرای این طرح خبر داده است.

به گزارش تین نیوز، مراد جلیلیان تاکید کرد: فروش بیش از ۷۰ درصد جایگاه داران به علت قطع تردد به شدت کاهش یافته است.

وی افزود: درصورت تداوم این امر، این جایگاه داران برای پرداخت حقوق کارکنان و هزینه های جاری  و اقساط بانکی با مشکل مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

او عنوان کرد: علاوه بر آن کارکنان جایگاه های سوخت نیز درمعرض ابتلا به بیماری قرار دارند که درصورت ابتلا با توجه به نوع خاص شغل و نیاز به تجربه برای انجام این کار، روند ادامه فعالیت آنها قطعا با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز،  سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، اظهار کرد: در 2 هفته گذشته با توجه به طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی که از اول آذر اجرایی شد، متوسط ترددها در کل کشور ۴۰ درصد کاهش داشته البته در برخی محورها مانند تهران – قم ۷۰ درصد، در محورهای منتهی به مشهد ۶۰ درصد و در جاده‌های شمالی ۵۰ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

وی افزود: برخی افراد فکر می‌کنند با گذشت این دو هفته ممنوعیت‌ها برداشته شده و می‌توانند به مسافرت بروند اما ممنوعیت خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز همچنان ادامه دارد.

شیرانی بیان کرد: در شهری مانند تهران که وضعیت شیوع کرونا طی دو هفته قبل قرمز بود و الان نارنجی شده، باز هم منع تردد (خروج بومی‌ها و ورود غیربومی‌ها) اجرا می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.