| کد خبر: 218242 |

◄ چهار هزار و 859 فوتی، آمار تلفات جاده ای در 4 ماهه نخست سال جاری

بر اساس آماری که از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور منتشر شده است در چهار ماهه نخست سال جاری آمار تلفات حوادث رانندگی 16.7 درصد کاهش یافته است.

تین نیوز

بر اساس آماری که از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور منتشر شده است در چهار ماهه نخست سال جاری آمار تلفات حوادث رانندگی 16.7 درصد کاهش یافته است.

بر اساس این آمار، در چهار ماهه نخست سال جاری آمار تلفات حوادث رانندگی با کاهش 973 نفری نسبت به مدت مشابه سال قبل، به چهار هزار و 859 فوتی شامل سه هزار و 976 مرد و 883 زن رسید که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات پنج هزار و 832 نفر بود، 16.7 درصد کاهش یافته است.

مرگ بیش از 1300 نفر در تصادفات تیرماه

در تیر ماه امسال یکهزار و 376 نفر در حوادث رانندگی جان باختند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات یکهزار و 679 نفر بود، 18 درصد کاهش یافته است.

​بر اساس آماری که پزشک قانونی از دو ماهه اول سال جاری منتشرکرده بود یکهزار و 973 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات دو هزار و 575 بود، 23.4 درصد کاهش یافته است.

لازم به توضیح است که در سال گذشته، ۱۶ هزار و ۹۴۷ نفر در حوادث رانندگی ترافیکی کشته شده بودند که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش حدود 1.4 درصدی داشت که استانهای بوشهر، یزد و ایلام و خراسان جنوبی به ترتیب با رشد 42، 28.4 و 18.4 بیشترین افزایش کشته‌شدگان سوانح رانندگی را داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.