| کد خبر: 213121 |

جاده هراز ۴ خطه می‌شود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: ۶ کیلومتر از پروژه چهارخطه (بهسازی) محور هراز روز پنجشنبه به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: ۶ کیلومتر از پروژه چهارخطه (بهسازی) محور هراز روز پنجشنبه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سعید محمد ضمن اعلام بهره‌برداری بخشی از پروژه چهار خطه کردن محور هراز اظهار داشت: طول کلی این پروژه ۴۸ کیلومتر و شامل سه قطعه است که در جاده آمل به تهران در استان مازندران واقع شده و پیشرفت فیزیکی آن ۷۳ درصد می‌باشد که تاکنون ۲۰ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی ضمن اشاره به همکاری خوب وزارت راه و شهرسازی در اجرای این پروژه گفت: عملیات اجرایی این ۶ کیلومتر در منطقه وانا و محدوده لاسم- پلور است که یک رشته تونل به طول ۱۷۴۰ متر و سه دستگاه پل به طول ۱۵۰ متر با ۳۸۰۰ متر دیواره‌سازی از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در خصوص مشخصات کلی این پروژه افزود: ۱۷ رشته تونل به طول ۱۶.۱ کیلومتر و ۶ دستگاه پل خاص به طول ۳۷۸ متر در این پروژه تعریف شده است که این امر حکایت از توپوگرافی خاص منطقه و شرایط سخت در اغلب جبهه‌های کاری این پروژه دارد که تاکنون ۸ رشته به طول ۷.۷ کیلومتر و ۵ دستگاه پل به طول ۳۷۳ متر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

محمد با اشاره به برخی از مشکلات و سختی‌های این پروژه گفت: حجم بالای ترافیک در محور هراز، وجود معارضین دولتی و شخصی، ممنوعیت تردد ادوات سنگین راهسازی در روزهای تعطیل و پایان هفته و کمبود نقدینگی از مهمترین مشکلات اجرای این پروژه است که انجام کار را با سختی و وقفه روبه‌رو کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجدانی 0 0

    لطفا میشه پیگیری کنید چرا با وجود ساخت تونل مشا . گردنه امامزاده هاشم هنوز دو طرفه است و باعث معطلی و ترافیک بسیاری میشود.