| کد خبر: 211247 |

انسداد آزادراه قزوین-رشت/ترافیک سنگین در‌آزادراه قزوین‌-تهران

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به ترافیک روان در اغلب جاده‌ها، گفت: آزادراه قزوین-رشت در مقطع رودبار به تنکابن در استان گیلان، تا اطلاع بعدی به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.

تین نیوز

 مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به ترافیک روان در اغلب جاده‌ها، گفت: آزادراه قزوین-رشت در مقطع رودبار به تنکابن در استان گیلان، تا اطلاع بعدی به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران مقاطع کردان و بین مهرویلا تا پایانه شهید کلانتری، سنگین است.

وی ادامه داد: در محورهای فیروزکوه، هراز و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت، در حال حاضر تردد روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در برخی جاده‌های استان‌های اردبیل و گیلان باران می‌بارد.

* افزایش 4 درصدی تردد خودرو در جاده‌ها

محرابی‌نیا اظهار داشت: طبق اطلاعات 2296 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 4 درصد افزایش دارد، در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19، کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح و سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 15.7 درصد ثبت شد.

* آزادراه کرج - تهران با حدود 140 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور

محرابی‌نیا اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج - تهران با 139 هزار و 16 تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه‌های کرج - قزوین و قزوین - کرج بیشترین تردد را داشتند.

* انسداد آزادراه قزوین - رشت و 9 محور دیگر

وی با اشاره به انسداد 10 جاده به دلیل نداشتن ایمنی، اظهار داشت: آزادراه قزوین - رشت در مقطع رودبار به تنکابن در استان گیلان تا اطلاع بعدی به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.

وی اضافه کرد: در همین مدت محور قزوین - همدان، محور رودبار - قلعه‌گنج، جاده رودبار - کهنوج، محور خرم‌آباد - پلدختر و جاده شمشک دیزین نیز مسدود است.

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: آزادراه تهران - شمال و بالعکس تا پیش از تعطیلات عیدفطر هر روز غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد تعطیلات، از ساعت 19 تا 7 روز بعد مسدود و محورهای جایگزین کندوان، هراز و فیروزکوه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.