| کد خبر: 203843 |

آخرین وضعیت راه‌های مناطق سیل‌زده/هشدار به مسافران استان‌های شمالی و شمال غربی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت راه‌های مناطق سیل‌زده، با بیان اینکه در حال حاضر بارندگی در جاده‌های مواصلاتی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان قطع شده است، گفت: محورهای فرعی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان به دلیل تخریب، کماکان مسدود است که اقدامات لازم برای بازگشایی آن‌ها در حال انجام است، اما خوشبختانه راه‌های اصلی در این استان بازگشایی شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی سایر راه‌های مواصلاتی کشور، افزود: در حال حاضر در آزادراه قزوین به کرج و کرج به تهران در مقاطع مختلف شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم. همچنین ترافیک در آزادراه تهران – قم در هر دو مسیر رفت و برگشت پر حجم گزارش شده است.

رحمانی درباره وضعییت جوی راه‌های کشور نیز گفت: اکنون در اکثر جاده‌های استان اردبیل، همدان و محور آستارا-اردبیل و اسالم –خلخال در استان گیلان شاهد بارش برف هستیم. در اغلب محورهای استان گیلان نیز بارش باران مشاهده می‌شود. در اغلب محورهای زنجان، برخی از محورهای آذربایجان شرقی و غربی، گرده کوهین در استان قزوین، محور سقز- بانه در استان کردستان و بجنورد-اسفراین در خراسان شمالی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای رانندگان گزارش شده است.

وی ادامه داد: در محور خلخال- اسالم تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. در عین حال تاکید می‌کنم که با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده برای فردا بعد از ظهر انتظار داریم که محورهای مواصلاتی در محورهای شمالی و شمال غرب کشور با شدت قابل توجهی دچار لغزندگی شوند. بنابراین رانندگانی که قصد سفر در این محورها را دارند، برای جمعه بعدازظهر، شنبه و یکشنبه حتما با آمادگی کامل به محورهای کوهستانی استان‌های شمالی و شمال غربی کشور سفر کنند. قبل از سفر حتما از وضعیت راه‌ مطلع شوند.

رحمانی تأکید کرد: برای چند روز آینده با پیش‌بینی‌های انجام شده به رانندگان هشدار می‌دهیم که محورهای مواصلاتی با شدت قابل توجهی دچار بارش برف و باران خواهند شد. بنابراین رانندگان آماده باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.