| کد خبر: 198769 |

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

◄ اختصاص 1100 میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم جاده‌ها

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن اعلام ترمیم تمامی 97 برش‌های ایجاد شده در سیل گلستان، از تخصیص 1100 میلیارد تومان اعتبار به آن کار در تمامی کشور خبر داد.

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن اعلام تخصیص 1100 میلیارد تومان اعتبار به  ترمیم جاده‌های آسیب دیده از سیل فروردین‌ماه سال جاری، از لوله‌گذاری 97 برش ایجاد شده در سیل گلستان، خبر داد.

خداداد مقبلی با اشاره به پشت سر گذاردن مراحل مطالعاتی ساخت آبرو و ابنیه‌فنی در استان گلستان، اظهار کرد: ابنیه فنی با توجه به اعتباراتی که در اختیار راهداری قرار می‌گیرد احداث خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان این‌که 1100 میلیارد تومان به منظور ترمیم جاده‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: اعتباری حدود 1100 میلیارد تومان منابع به این منظور برای ترمیم محورهای آسیب دیده از سیل در کل کشور در نظر گرفته شده بود که حدود 400 میلیارد آن از منابع استانی تامین خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به رفع کامل مشکلات در مسیرهای سیل زده استان گلستان اشاره کرد و افزود: مطالعات به منظور جانمایی پل‌های خراب شده در سیل و ساخت آن‌ها در مسیر درست و عبور کامل سیلاب از بالادست و پائین دست به اتمام رسیده که در برش عرضی جاده‌ها، تمام شده و اعتبارات آن نیز به زودی برای اجرای کار در اختیار راهداری استان‌ها قرار می‌گیرد.

مقبلی با تاکید بر ترمیم تمامی 97 برش ایجاد شده در سیل اخیر گلستان، عنوان داشت: کار لوله گذاری 97 برش عرضی ایجاد شده در سیل اخیر استان گلستان پایان یافته و مشاورانی به نیز به منظور آسیب‌شناسی بیش‌تر اقدام به بررسی هستند تا در صورت نیاز پل‌های بیش‌تری به این منظور ایجاد شود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با اشاره به این نکته که 625 میلیارد تومان نیز از منابع جدید به استان‌ها ابلاغ شده  است، خاطر نشان کرد: سهم استان گلستان هم در حدود 80 درصد از منابع تخصیصی به راهداری استان بود که به این استان ابلاغ شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.