| کد خبر: 198272 |

تغییر آرایش پایانه مسافربری مازندران/سهم ۴۰ درصدی ناوگان در جابجایی زائران

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: آرایش پایانه مسافربری برکت مازندران از شب گذشته تغییر پیدا کرده که زائران مازندرانی ابتدا از مرز مهران به سمت همدان و بعد به مازندران هدایت می‌شوند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: آرایش پایانه مسافربری برکت مازندران از شب گذشته تغییر پیدا کرده که زائران مازندرانی ابتدا از مرز مهران به سمت همدان و بعد به مازندران هدایت می‌شوند.

علی نصیری امروز درباره وضعیت اعزم زائران اربعین توسط ناوگان اتوبوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از آغاز اعزام زائران اربعین در مازندران حدود ۲۸ هزار و ۵۰۰ زائر با هزار سرویس به مقصد مهران منتقل شدند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر بیشتر در مسیر بازگشت هستند، افزود: جابه‌جایی زائران به‌صورت مستقیم از مرز مهران صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به تغییر آرایش پایانه مسافربری برکت مازندران از شب گذشته اضافه کرد: سیستم به‌گونه‌ای تعریف شده که زائران مازندران ابتدا از مرز مهران به سمت همدان نسبت به مازندران هدایت می‌شوند.

نصیری بیان کرد: یکی از تعهدات استان‌ها این بوده باید اتوبوس برگشت زائران را تأمین کنند که از شب گذشته زائران با ورود به مرز مهران به سمت همدان و سپس مازندران حرکت می‌کنند و کانکس مازندران در همدان مشخص است.

وی با اعلام اینکه از شب گذشته ۶۰ دستگاه اتوبوس به استان همدان اعزام کردیم، تصریح کرد: برای بازگشت با توجه به شرایط موجود وضعیت عادی است و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  یادآور شد: سهم ناوگان اتوبوس در جابه‌جایی زائران اربعین امسال در استان ۳۵ تا ۴۰ درصد است.

نصیری در بخش دیگری از سخنان خود درباره نرخ بلیت و سوءاستفاده‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد، اظهار کرد: لازم است زائران درصورت مواجهه با هرگونه مشکلی با شماره ۳۰۰۰۱۴۱ اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن برخورد جدی صورت گیرد که در این صورت مبالغ اضافه برگردانده خواهد شد.

وی با بیان اینکه نرخ بلیت‌ها را سازمان تعیین نمی‌کند، تصریح کرد:  برای برگشت نرخ اتوبوس‌های عادی ۴۴ نفره ۹۵هزار تومان، اتوبوس کلاسیک ۳۲ نفره  مبلغ ۱۳۵هزار تومان و برای اتوبوس ۲۵ نفره مخصوص وی ای پی  نرخ ۱۷۵ هزار تومان اعلام شده است که نرخ معقولی است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: اگر زائران با نرخ بیشتر مواجه شدند می‌توانند علاوه بر شماره اعلام شده به کانکس مستقر در استان همدان اعلام کرده و باید شماره بلیت را همراه خود داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.