| کد خبر: 198041 |

ترافیک در محور ایلام – مهران در دو باند رفت‌وبرگشت

معاون عملیات ناجا بابیان اینکه محور ایلام – مهران در دو باند رفت‌وبرگشت پرتردد است، گفت: حجم ترافیک در این محور نیمه سنگین است.

تین نیوز

معاون عملیات ناجا بابیان اینکه محور ایلام–مهران در دو باند رفت‌وبرگشت پرتردد است، گفت: حجم ترافیک در این محور نیمه سنگین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از رادیو اربعین، سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به آغاز سفر بازگشت زائران اربعین از عتبات اظهار داشت: محور ایلام – مهران در دو باند رفت‌وبرگشت پرتردد است و حجم ترافیک در این محور نیمه سنگین است.

وی با تأکید بر اینکه همه محورهای مواصلاتی استان‌های مرزی با دوربین‌های ترافیکی در حال کنترل و رصد است، افزود: در مرز مهران از شب گذشته تاکنون ۴۱ هزار زائر اربعین وارد کشور شدند و ۳۴ هزار نفر از کشور خارج شدند.

اعزام ۳۰ هزار نفر نیروی انتظامی به مرزهای ایران

معاون عملیات ناجا بابیان اینکه روز گذشته ۱۱۸ هزار نفر از مرز مهران خارج شدند، تصریح کرد: این در حالی است که در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ هزار نفر وارد کشور شدند و این امر حاکی از برقراری توازن بین ورود و خروج از مرز مهران است.

ساجدی نیا درباره سایر مرزهای کشور بیان کرد: محورهای مواصلاتی در سایر مرزهای کشور دارای حجم ترافیکی عادی است و تردد به‌صورت روان برقرار است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار نفر نیروی انتظامی در مرزها به‌کارگیری شده است، خاطرنشان کرد: یگان ویژه و راهنمایی و رانندگی بیشترین سهم را در اعزام نیروها دارند و صدور دو میلیون گذرنامه توسط اداره پلیس گذرنامه کشور از دیگر اقدامات مهم این نهاد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: رادیو اربعین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.