| کد خبر: 197850 |

باجه سیار پست در مرز مهران دایر شد

مدیرکل پست استان ایلام گفت: باجه سیار ارائه خدمات پستی در مرز بین‌المللی مهران دایر و تا چند روز بعد اربعین به‌صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کند.

تین نیوز

 مدیرکل پست استان ایلام گفت: باجه سیار ارائه خدمات پستی در مرز بین‌المللی مهران دایر و تا چند روز بعد اربعین به‌صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام گفت: در راستای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین باجه سیار ارائه خدمات پستی در مرز بین‌المللی مهران از روز گذشته (۱۷ مهرماه ) دایر و تا چند روز بعد اربعین فعال است.

وی افزود: در هر شیفت به‌صورت شبانه‌روزی ۵ نفر در این باجه فعال و مشغول خدمات‌رسانی به زائرین هستند.

مدیرکل پست استان ایلام اضافه کرد: یکی از مهمترین خدمات قابل ارائه در این باجه سیار، قبول امانات،ساک، کیف، بسته‌های مردم به‌صورت امانی و نگهداری آنها در اداره پست مهران تا برگشت زوار از کشور عراق است که این سرویس به‌نام پست رستانت معروف است.

وی عنوان کرد: مالک پس از مراجعت به کشور به اداره پست مهران مراجعه و با ارائه رسید بسته امانی خویش را دریافت می‌کند.

فیلی خاطرنشان کرد: باجه مذکور تا پایان ماه‌جاری به‌صورت سیار فعال است اما چنانچه مسوولین پایانه مرزی مجوز لازم را صادر کنند اداره‌کل پست استان ایلام آمادگی دارد یک باجه ثابت جهت ارائه خدمات پستی برای همیشه در پایانه مرزی راه‌اندازی کند.

وی اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت هفته پست و در جهت تکریم، رضایتمندی مراجعان و متقاضیان محترم و همچنین با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی به‌منظور تسریع بیشتر و تسهیل در روند جابجایی و توزیع انواع مراسلات و.... اداره کل پست استان ایلام اقدام به راه‌اندازی باجه پست ویژه فرودگاهی در محل فرودگاه شهدای ایلام کرده است.

مدیرکل اداره پست استان تصریح کرد: همشهریان محترم می‌توانند مراسلات خود را تا قبل از ساعت ۱۳ هر روز به ادارات و دفاتر پستی سطح شهر ایلام(پست ویژه فرودگاهی) و یا باجه مستقر در محل فرودگاه تحویل دهند.

وی تاکید کرد: مرسوله ارسالی مذکور تا قبل از ساعت ۲۴ همان روز در شهر تهران و در آدرس گیرنده توزیع خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.