| کد خبر: 197137 |

◄ افزایش 50 درصدی راندمان ناوگان جاده‌ای در ایام اربعین

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور، از بهینه‌تر شدن وضعیت جاده‌های منتهی به کشور عراق، در ایام اربعین خبر داد و گفت: با برنامه ریزی خاصی که انجام شده 50 درصد عملکرد ناوگان حمل و نقل پیشرفت داشته است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور، از بهینه‌تر شدن وضعیت جاده‌های منتهی به کشور عراق، در ایام اربعین خبر داد و گفت: با برنامه ریزی خاصی که انجام شده 50 درصد عملکرد ناوگان حمل و نقل پیشرفت داشته است.

به گزارش تین نیوز، مهران قربانی با حضور در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: وضعیت راه‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است، با آسیب شناسی که نسبت به سال گذشته انجام شده و باکمربندی‌های ایجاد شده متعهد هستیم تا به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا از ناوگان حمل و نقل به ویژه حمل و نقل اتوبوسی به بهترین شیوه استفاده شود. 

وی با بیان این که با برنامه ریزی خاصی که انجام شده 50 درصد عملکرد ناوگان حمل و نقل پیشرفت داشته است، افزود:  ایام پیک طرح اربعین از 17 مهر آغاز می شود و تا سوم آبان ادامه دارد و سازمان راهداری با همراهی بخش‌های مختلف آمادگی استقبال از زائران اربعین را فراهم کرده است.

قربانی تصریح کرد: یک روز قبل و یک روز بعد از اربعین اوج بازگشت‌ها در نظر گرفته شده است که 8 هزار دستگاه اتوبوسی که به این منظور آماده شده‌اند کار حمل و نقل مسافران را انجام خواهند داد در همین راستا تدابیری نیز برای مرزهای شلمچه و چذابه لازم انجام شده است. برای مرز مهران سه شهر کرمانشاه، اندیمشک و همدان پشتیبان در نظر گرفته شده که بعد از انتقال زائران به این سه شهر امکانات حمل و نقل و اتوبوس مهیای رساندن زائران به مقاصد خود هستند.

وی با بیان این مطلب که، بروشورهایی برای حمل و نقل مسافران و استفاده از مرز تهیه شده است که از زائران درخواست می شود این دو بروشور استفاده از حمل و نقل را به دقت مطالعه کنند، عنوان کرد: با توجه به پارکینگ‌های خودرو‌های شخصی و معبر‌های لازم توصیه می‌شود زائران از وسیله نقلیه خود استفاده نکنند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، خاطرنشان کرد: برای سفر اربعین هموطنان می‌توانند هم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و نیزبه منظور استفاده از  از وسایل شخصی که شرایط کاپوتاژ  را داشته باشند مراجعه به گمرک و دریافت گواهینامه نیز الزامی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.