| کد خبر: 196652 |

◄ کاهش فاصله حرکت قطارها درخطوط درون شهری متروی تهران

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با برنامه ریزی انجام شده و به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان و مسافران همزمان با فرارسیدن ماه مهر فاصله حرکت قطارها در خطوط درون شهری متروی تهران کاهش یافت.

تین نیوز

 نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با برنامه ریزی انجام شده و به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان و مسافران همزمان با فرارسیدن ماه مهر فاصله حرکت قطارها در خطوط درون شهری متروی تهران کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اعلام این خبر گفت: پیش از این فاصله حرکت قطارها در خطوط یک، دو و چهار، چهار دقیقه بود که از روز دوشنبه یک مهرماه 1398، هر سه و نیم دقیقه یک قطار برای جابه‌جایی مسافران در این خطوط اعزام می شود.

وی افزود: فاصله حرکت قطارها در خط سه نیز با استفاده از حداکثر توان از هشت دقیقه به ۷ و نیم دقیقه کاهش یافت.

نوبخت در ادامه ازکاهش فاصله حرکت قطارها در خط شش از 25 دقیقه به 15 دقیقه خبر داد و گفت فاصله حرکت قطارها درخط هفت متروی تهران نیز به 12 دقیقه کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همچنین از کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط چهار در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

نوبخت با اشاره به اینکه پیش از این فاصله حرکت قطار‌های خط چهار مترو در ساعت های میانی روز هر هشت دقیقه بود گفت: با افزایش 10 حرکت مسافری توانستیم فاصله حرکت قطارهای این خط را از ساعت (10تا 13) روزهای پنجشنبه به شش دقیقه کاهش دهیم.

وی در ادامه از کاهش فاصله حرکت قطارها در روز جمعه از 8 دقیقه به 7 دقیقه نیز خبر داد و افزود: این کار با افزایش دو رام قطار و همچنین افزایش 24حرکت مسافری، با هدف یکسان سازی فاصله حرکت قطارهای خط چهار با سایر خطوط اصلی درون شهری انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان گفت: با این تغییرات 10 درصد به حرکت مسافری خط 4متروی تهران اضافه می‌شود.

مهندس نوبخت در پایان خاطر نشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان ایمن ترین، سریع ترین وسیله حمل و نقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است تا بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و امیدوارم با ورود قطارهای جدید و امکانات مناسب باز هم بتوانیم میزان ظرفیت جابه‌جایی ناوگان متروی تهران و حومه را افزایش دهیم.

078DE021-1CE6-4881-B8DC-FE50970083AC

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.