| کد خبر: 196560 |

◄ احتمال بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی

سازمان هواشناسی طی گزارشی اعلام کرد که از امروز بعد از ظهر احتمال کاهش دما و بارش‌های جوی در محورهای شمالی وجود دارد و مسافران باید با تجهیزات ایمنی و لباس گرم خود را مجهز کنند.

تین نیوز

سازمان هواشناسی صبح امروز از افزایش تراکم ابرها و احتمال بارش در محورهای شمالی کشور خبر داد و بر این پایه پیش بینی کرد که محورهای شمالی با ترافیک عصرگاهی مواجه شوند.

به گزراش تین نیوز سازمان هواشناسی طی گزارشی اعلام کرد که از امروز بعد از ظهر احتمال کاهش دما و بارش‌های جوی در محورهای شمالی وجود دارد و مسافران باید با تجهیزات ایمنی و لباس گرم خود را مجهز کنند.

در عین حال مرکز مدیرت راه‌ها طی دو گزارش ضمن اعلام محدویت‌های ترافیکی، از ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده آب‌اسک خبرداد و  تردد در محورهای چالوس ،  فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت(رفت وبرگشت) روان گزارش کرد.

بنابر گزارش مرکز مدیریت راه‌ها آزادراه قزوین-کرج محدوده‌های پایانه کلانتری، ساسانی نیز با ترافیک سنگینی همراه است.

براساس این گزارش ممنوعیت تردد موتور سیکلت در اکثر محورها که از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 98/6/27 ممنوع اعلام شده بود، هم‌چنان ادامه دارد و تردد انواع موتور سیکلت در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران–سمنان–مشهد و بالعکس تا ساعت 7  روز دوشنبه مورخ 98/7/1 ممنوع است.                                                                             

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه مورخ 98/06/30 الی 2 بامداد روز یکشنبه مورخ 98/06/31 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه  مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه مورخ 98/06/30 الی 2 بامداد روز یکشنبه مورخ 98/06/31 از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

براساس این گزارش در  محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه مورخ 98/06/30 الی 2 بامداد روز یکشنبه مورخ 98/06/31 از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه مورخ 98/06/30 الی 2 بامداد روز یکشنبه مورخ 98/06/31 از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

طبق گزارش‌های رسیده تردد انواع وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسد شدنی از محور کرج – چالوس در دو مسیر رفت و برگشت، کماکان ممنوع خواهد بود.

اما براساس اطلاعات دریافتی، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور فرعی شمشک-دیزین، محور قدیم خرم‌آباد-پل‌دختر، محوراهرم-فراشبند، محورشهداد – اندوهجرد، محورشهداد –نهبندان، از مورخ 26 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به علت بارش و نبود ایمنی کافی مسدود خواهند بود.

مر کز مدیریت راه‌ها براساس آمار ترددشمارهای سطح جاده‌ها اعلام کرد که تردد جاده‌ای کشور در شبانه‌روز اخیر 5.4 درصد افزایش داشته است و سهم وسایل نقلیه سنگین  10.5 درصدکل کل حجم تردد بوده است. 

بر اساس این گزارش بیش‌ترین تردد بین ساعات 19 الی 20 و کم‌ترین تردد بین ساعات 4 الی 5 رخ داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.