| کد خبر: 195841 |

◄ سامانه نوبت‌دهی مجازی بندر امام قطع شده است

بر اساس تماس رانندگان سامانه نوبت‌دهی مجاری بندر امام‌خمینی از روز دوشنبه قطع شده است.

تین نیوز

بر اساس تماس رانندگان، سامانه نوبت‌دهی مجازی بندر امام‌خمینی از روز دوشنبه قطع شده است.

ابراهیم دوشانی یکی از فعالان حمل و نقل جاده‌ای با اعلام این خبر گفت: اواسط هفته گذشته، پایانه بندری امام‌خمینی با ارسال پیامی از قطع بودن سامانه نوبت‌دهی مجازی بندر امام‌خمینی در روزهای دوازدهم و سیزدهم شهریورماه خبر داد، این در حالی است که پس از سپری شدن این دو روز، تا کنون سامانه بار وصل نشده است.

این فعال جاده‌ای افزود: در حالی که قطع سامانه هم‌چنان ادامه دارد، که رانندگان به‌سبک همیشگی با ارسال پیامک، نسب به ثبت و اخذ بار در سامانه اقدام می‌کنند و با توجه به‌قطعی سامانه این روند فقط برای رانندگان هزینه در بر داشته است.

دوشانی ادامه داد: در عین حال طی تماس‌های که داشتم هم پاسخی نگرفتم  و مسولان صنفی پاسخ روشنی در مورد زمان اتصال دوباره سامانه ندارند.

این کارشناس افزود: قطع بودن این سامانه باعث بلاتکلیفی رانندگان شده است و در حالی که بیش‌ترین آمار سوانح رانندگی در اواخر شهریورماه رخ می‌دهد، مدیریت حمل و نقل بار با مخاطراتی مواجه شده است و این امر می‌تواند به افزایش ترددهای بی‌مورد ناوگان باری و افزایش احتمال وقوع حادثه در جاده‌ها نیز بیانجامد.
دوشانی گفت: در حالی که پلیس، راهداری و تمام ارگان‌های دولتی سعی دارند که با تنظیم و برنامه‌ریزی حمل و نقل باری آمار تلفات جاده‌ای را به حداقل برسانند و این مشکلات باعت عدم تحقق این مهم می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • wyjy 0 0

    چند روز که بندر عباس قطع بود فقط شارژراننده بدبخت تموم میشد پولش میرفت تو جیب اینا بندر امام هم که از اول واقعا صاحب نداشت به هیچ قانونی پابند نیستن هر چی باره ۲۰۰یا۳۰۰ میگیرن میدن به ماشینا خودشون اصلا تن کیلو متر تو بندر امام اجرا نشد من نمیدونم هیچ کس نیست این بندرها که شده مرکز دزدا دلالا رسیدگی کنه مثلا کشور اسلامی هستیم یعنی کسی حق ناس حرامه خدا میدونه یه روز از این مسئولا بیان تو این بندر امام بندر عباس ببینن چه کار های میشه اینجا