| کد خبر: 194715 |

◄ جلوگیری از ساخت و سازغیرمجاز در حریم راه‌‌ها

از 339 مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم‌راه در استان اردبیل جلوگیری شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 339 موردتجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز  شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.

به  گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی صبحی در بازدید از حوزه استحفاظی اردبیل در گردنه حیران با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی استان گفت: از این میزان 146 مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی،به 144 مورد توقف و اخطار ساخت صادر و 49 مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در 4 ماه گذشته قلع و قمع شده است.

وی افزود: گشت‌های راهداری به‌طور مرتب در محورها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند 373 مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن به‌عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: راهداران دیار سبلان برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان شبانه‌روز تلاش کرده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می‌کنند.

صبحی‌نصب بیش از هزار و 800 عدد تابلوی الزامی در راه‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: در مدت یاد شده 670 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی توسط راهداران در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نصب شده است.

وی گفت: 20 کیلومتر روکش آسفالت در نقاط مختلف استان اردبیل توسط راهداران سخت‌کوش انجام شده و 20 کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: راهداران پرتلاش توانستند در مدت یادشده شستشوی 8 هزارو 350 عدد تابلو، تسطیح 785 کیلومتر راه، اصلاح 3 هزارو 700 مترطول شیب شیروانی راه‌ها و هزارو 132 شاخه گاردریل را تعمیر و نصب کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.