| کد خبر: 194185 |

◄ جلوگیری از فعالیت 12 موردتخلف در حریم راه‌های شهرستان کوثر

یش از 300 تن آسفالت جهت لکه‌گیری و افزایش ایمنی تردد در محور راه‌های شهرستان کوثر مورد استفاده قرار گرفته است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر، در بازدید از محور کوثر خلخال حفاظت و صیانت از حریم راه را خط قرمز راهداری دانست و گفت: با متخلفانی که قصد تجاوز به حریم قانونی راه و برهم زدن ایمنی محورها را داشته باشند به‌شدت برخورد می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، مهدی آزاد تجدید خط‌کشی 35 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر در چهار ماه گذشته را خاطرنشان کرد و گفت: بیش از 300 تن آسفالت جهت لکه‌گیری و افزایش ایمنی تردد در محورها مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر ساماندهی میوه فروشان سه راه فاراب در محور اردبیل سرچم را از دیگر اقدامات راهداران شهرستان کوثر عنوان کرد و ادامه داد: برای ایمن سازی این محل رمپ های ورود و خروج با بهره‌گیری از یک هزارو 120 مترمکعب مصالح رودخانه‌ای و تراشه آسفالت ایجاد شد.

آزاد طول حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان کوثر را 520کیلومتر بیان کرد و گفت: از این مقدار 190کیلومتر راه اصلی و فرعی ، 200کیلومتر راه آسفالته روستایی و 130کیلومتر راه شوسه و خاکی است.

وی ریزش‌برداری، و سبک‌سازی ترانشه حدود 7هزار متر مکعب، لق‌گیری سنگ‌های سست از ترانشه‌ها در محورهای اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه‌، ایجاد محدودیت ترافیکی با هماهنگی پلیس‌راه به مقدار 960 نفر ساعت، تنقیه، لای روبی و تنظیم بستر پل‌ها و آبرو به تعداد 12دهنه به حجم 1100متر مکعب، تیغ‌زنی، تسطیح و رگلاژ راه‌های شنی و خاکی راه ارتباطی40 روستا به‌طول مجموع 150کیلومتر و رفع انسداد راه چهار روستا به‌خاطر وقوع سیلاب را از دیگر اقدامات راهداران شهرستان کوثر در 4 ماه گذشته عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر تصریح کرد: در مدت یادشده جهت هدایت و کنترل ترافیک عبوری145 مترطول سرعت‌کاه رنگ‌آمیزی، 646 عدد بازتاب چشم گربه‌ای نصب، 9 هزار عدد علائم راهداری شستشو و 498 عدد تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی تعمیر، بازسازی و نصب شده است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.