| کد خبر: 194504 |

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها،

◄ بارترافیکی سنگین در محورهای کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین اطلاعیه خود در بیست و ششمین روز از مردادماه اکثر محورها را دارای ترافیک سنگین اعلام کرد.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین اطلاعیه خود در بیست و ششمین روز از مردادماه، اکثر محورهای کشور را دارای ترافیک سنگین به ویژه در محورهای شمالی، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مرکز مدیریت راه‌ها آخرین وضعیت محورهای شمالی در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده ارنگه و محور هراز مسیر شمال به جنوب حدفاصل نارنجستان تا سه راهی چِلاو و محدوده بایجان، را دارای ترافیک سنگین، اعلام کرد.

این گزارش هم‌چنین حاکی است که، در محور فیروزکوه و آزاد راه قزوین-رشت در دو مسیر رفت و برگشت، تردد روان و مداخلات جوی نیز در محورهای شمالی تاثیری بر تردد خودروها در این محورها نداشته است.

از سوی مرکز مدیریت راه‌ها آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های پایانه کلانتری، ساسانی، پل کلاک و هم‌چنین در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس، را دارای ترافیک سنگین گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور هم‌چنین محورهای مسدود شریانی را، در مسیر محور قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان گزارش کرده است.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها، امروز مسیر دهلران با تغییرات جزئی همراه  است و رانندگان برای تردد دراین مسیر باید از داخل شهر دهلران عبور کنند.

اما محورهای شمشک به دیزین، اولنگ به شاهرود و شهداد به اندوهجرد، مسیرهای غیرشریانی هستند که به‌علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود گزارش شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.