| کد خبر: 193569 |

جاده چالوس جمعه یک طرفه می‌شود

به دلیل سهولت درآمد و شد خودروها، جاده چالوس روز جمعه ۱۱ مردادماه یک طرفه خواهد شد.

تین نیوز

رییس پلیس راه مازندران گفت:به دلیل سهولت درآمد و شد خودروها، جاده چالوس روز جمعه ۱۱ مردادماه یک طرفه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۹ مردادماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ مردادماه ادامه دارد گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۱ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۱۲ مردادماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۱ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۱۲ مردادماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۹ مردادماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ مردادماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک که از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۸ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ مردادماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در جاده های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.