| کد خبر: 192410 |

◄ توزیع لاستیک سهمیه‌ای ادامه داد/ کمبود لوازم یدکی و افزایش هزینه‌های تعمیر

کامیون‌داران به‌رغم در اختیار داشتن لاستیک با مشکل تامین قطعات یدکی مواجه هستند و برخی اوقات تعمیر کامیون میلیون‌ها تومان خرج بر روی دست صاحبان آن می‌گذارد.

تین نیوز

رئیس کانون کامیون‌داران شهر آمل در واکنش به توقف لاستیک در برخی شهرها، از توزیع 27 هزار حلقه لاستیک در استان مازندران خبر داد و گفت: توزیع لاستیک سهمیه ایادامه دارد. محمدعلی فرجی رئیس کانون کامیون‌داران شهر آمل در حالی بر توزیع لاستیک سهمیه‌ای تاکید دارد که ناصر کاویانی رئیس اتحادیه کامیونداران البرز، اخیرا از توقف توزیع لاستیک‌های سهمیه‌ای خبر داده بود.

 فرجی در گفت‌وگو تین‌نیوز، تصریح کرد: از شروع توزیع لاستیک در استان مازندران که از تیرماه سال گذشته آغاز شده، حدود 45 هزار لاستیک تحویل کامیون‌داران شده است.

به گفته وی، کامیون‌داران استان مازندران به‌رغم در اختیار داشتن لاستیک با مشکل تامین قطعات یدکی مواجه هستند و برخی اوقات تعمیر کامیون میلیون‌ها تومان خرج بر روی دست صاحبان آن‌ها می‌گذارد. سال گذشته 17 هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین و نیمه سنگین در بین ناوگان حمل و نقل عمومی این استان توزیع شده است.

توزیع حدود 14 هزار لاستیک از ابتدای سال در خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان جنوبی نیز از ادامه توزیع لاستیک میان رانندگان کامیون و حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: در سال 97،  14هزار و 456 حلقه انواع لاستیک داخلی و خارجی  و در سایزهای مختلف بین ناوگان حمل و نقل استان توزیع شد.

مهدی گرجی در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: از ابتدای سال 98 تا کنون  13‌هزار و 572 حلقه انواع لاستیک با برندهای مختلف در میان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی توزیع شد و وقفه‌ای برای توزیع لاستیک در استان گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: بسته‌های تشویقی برای حمل بار به مناطق جنوبی کشور در اختیار  رانندگان کامیون قرار گرفته است و هر کامیون در برابر 5 بار حمل کالای اساسی به بنادر جنوب، 2 حلقه لاستیک دریافت می‌کند.

گرجی عمر مفید لاستیک‌ها را بین 4 تا 5 ماه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مشکلی در ارتباط با توزیع لاستیک در استان خراسان جنوبی گزارش نشده است اما مشکل تامین قطعات یدکی به قوت خود باقی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    دولت لاستیک فروش