| کد خبر: 190475 |

◄ پاسخ سازمان راهداری : تخلف در پایانه‌های بار را گزارش دهید

درپی درج خبری با عنوان «درخواست رانندگان کامیون: معضل پرداخت نشدن کرایه حمل را حل کنید» در این شبکه خبری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام به انتشار جوابیه‌ای در این باره کرده است که تین نیوز به دلیل رسالتی که در شفاف‌سازی بر خود فرض می‌داند اقدام به انتشار آن می‌کند.

تین نیوز

درپی درج خبری با عنوان «درخواست رانندگان کامیون: معضل پرداخت نشدن کرایه حمل را حل کنید» در تین نیوز، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پاسخی ارائه داده که عیناً در پی می‌آید:

به گزارش خبرنگار تین نیوز در این پاسخ آمده است: براساس گزارشات رسیده به اداره کل راهداری  و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان‌های کشور، ضمن بازدیدهای دوره‌ای و سرزده از پایانه‌های بار و شرکت‌های حمل‌ونقل بار جاده‌ای در حوزه استانی خود و یا بعد از دریافت گزارشات از مراجع مختلف، پس از بررسی موارد در صورت احراز تخلف با طرح موضوع درکمیسیون‌های ذی‌ربط، با متخلفان برخورد می‌کند.

بدیهی است رانندگان می‌توانند مدارک و مستندات لازم را به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مربوطه و یا در ستاد مرکزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به دفتر حمل‌ونقل کالا ارائه کنند تا اقدام مقتضی انجام شود.

در حال حاضر بسیاری از رانندگان با طرح شکوائیه خود از طریق ارسال پیامک یا ثبت در سامانه شهراه سامد و یا مراجعه حضوری، نسبت به طرح موضوع و احقاق حقوق خود اقدام می‌کنند و در اسرع وقت به درخواست‌ها رسیدگی و مرتفع می‌شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.