| کد خبر: 190460 |

معاون عمرانی استاندار قزوین:

تمام مواردترافیکی در احداث جاده مهرگان به قزوین لحاظ شود

در مطالعات احداث جاده دسترسی مهرگان به قزوین تمام موارد ترافیکی بررسی و لحاظ شود تا بعدها مجبور به اصلاح مسیر نشویم.

تین نیوز

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در مطالعات احداث جاده دسترسی مهرگان به قزوین تمام موارد ترافیکی بررسی و لحاظ شود تا بعدها مجبور به اصلاح مسیر نشویم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی فرخ زاد در جلسه بررسی و تعیین تکلیف راه در دست مطالعه مهرگان به قزوین که با حضور مدیرکل دفتر فنی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و دیگر مسئولین برگزار شد، احداث این جاده را از مطالبات مهم مردم مهرگان برشمرد و اظهار کرد: شهر مهرگان به عنوان یک شهر جدید تعریف شده و از همان ابتدا می بایست تمام زیر ساخت ها و راههای، دسترسی آن در نظر گرفته می شد، اکنون نیز بانیان اصلی احداث مسیر مذکور اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری محمدیه است و حضور مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار محمدیه در جلسات مربوطه الزامی است.

وی حضور کارشناسان دفتر فنی در جلسات کارشناسی احداث جاده را ضروری دانست و گفت: طی تفاهم نامه ای که برای احداث مسیر داشتیم، تاکید شده بود حضور کارشناسان حوزه فنی استانداری به عنوان شخص ثالث و مرجع حاکمیتی در جلسات کارشناسی ضروری است.

فرخ زاد در پایان مقرر کرد جلسه آتی در محل پروژه و با حضور مشاوران آب منطقه ای، شهرداری و راه و شهرسازی برگزار شود تا تمام جوانب در محل بررسی و تصمیم نهایی گرفته شود.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.