| کد خبر: 189346 |

◄ ) ‍ مراقبت باشیم توجه بیش از حد به امور جاری مارا از اهداف کلان سازمان دور نکند

باید مجموعه کارها و مسوولیت ها تقسیم شود که مسوولیت بر شانه فرد یا افراد معدودی سنگینی نکند.

تین نیوز

در برهه زمانی فعلی و با توجه به تقاضای فزاینده ای که در جامعه نسبت به سطح خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای وجود دارد ،ضرورت اتحاد ،همدلی ،تقسیم صحیح وظایف و مسوولیتهای کلان و جاری سازمانی در بین اقشار مختلف سازمان و ایجاد تناسب  در برنامه های جاری و اهداف کلان ضروری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهر سازی و رییس این سازمان در همایش سراسری مدیران کل راهداری و حمل و نفل جاده ای سراسر کشور که با هدف تشریح فرایند های انتقال وظایف راههای فرعی و روستایی برگزار شد ،با اشاره به این مطلب افزود : باید مجموعه کارها و مسوولیت ها  تقسیم شود که  مسوولیت بر شانه فرد یا افراد معدودی سنگینی نکند. همین طور به گونه ای عمل کنیم که همواره پاسخگویی داشته باشیم و اشتغال به انجام امور جاری ،نباید مارا از اهداف کلان سازمانی غافل کند .

وی خاطرنشان کرد: لزوم حضور معاونان راهداری ادارات کل استانها و شهرستانها در گشت های راهداری و بازرسی و بررسی مداوم جاده ها وابنیه فنی و همچنین ماشین آلات راهداری و همین طور انجام بازرسی های مداوم پایانه های بار و مسافر ،نحوه بارگیری ،بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل،از جمله مهمترین وظایف معاونان راهداری و حمل و نقل است که کوتاهی در آنها،  سازمان را از دریافت و اطلاع یابی به موقع مسایل و مشکلات جاری موجود و اتخاذ راهکارهای لازم ،دور می کند .

حسن نیا با تاکید بر اینکه انجام امور جاری راهداری در خصوص نگهداری جسم راه،علایم‌و ابنیه فنی بسیار حایز اهمیت است ،افزود :اجرای این فرآیندها به صورت جاری و مستمر ازسوی ادارات راهداری در سراسر کشور،می تواند مارا در گام برداشتن در جهت مسایل کلان این حوزه یاری کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.