| کد خبر: 188943 |

◄ پاسخ سازمان راهداری به خبری درباره بیمه تکمیلی رانندگان

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با انتشار جوابیه‌ای توضیحات لازم در این باره را ارائه کرده است.

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ارسال پاسخ به خبری با عنوان «گزارش نحوه اجرائی شدن بیمه تکمیلی در شش ماهه سال گذشته»، واکنش نشان داد.

در این جوابیه آمده است، حسب تکلیف قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید قبل از صدور بارنامه استعلام مبادی و مقاصد بار صورت پذیرفته و پس از ثبت آدرس، کد ملی و کد پستی فرستنده و گیرنده کالا در سامانه جامع انبارها اجازه حمل بار صادر شود. برهمین اساس موضوع ارتباط مرحله اول سماناه بارنامه برخط سازمان متبوع و سماناه جامع انبارهای وزارت صمت، عملیاتی شده است. در ضمن در خصوص رفع مشکلات اجرائی جلسات به صورت مستمر در حال برگزاری است.

در بخش دیگری از این جوابیه ذکر شده که، در خصوص مشکلات اجرائی بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان بخش کالا و نحوه ادامه آن در سال 98 نیز، جلسه‌ای با صنوف مربوطه برگزار و مقرر شده و کانون انجمن‌های صنفی موسسات و شرکت‌های حمل و نقل کالای داخلی کشور، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان جاده‌ای حمل کالای سراسر کشور و کانون سراسری انجمن‌ها صنفی کامیونداران کشور، پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص نحوه اجرای بیمه تکمیلی درمان عمر و حوادث رانندگان بخش کالا با در نظر گرفتن تمامی جوانب به صورت مکتوب ظرف مدت یک هفته به دفتر حمل و نقل کالا ارسال کنند.

  

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.