| کد خبر: 188058 |

نخستین نشست کمیته حمل ونقل و سوخت اربعین حسینی در سال جاری برگزار شد

از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی بالغ بر 14 وظیفه برای کمیته حمل و نقل سوخت تعیین شده است که تعدادی از آن‌ها در زمینه تأمین ناوگان و اعزام خودروهای مورد نیاز برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر وظایف مربوط به سایر ارگان‌های این کمیته است.

تین نیوز

نخستین نشست کمیته حمل و نقل اربعین حسینی در سال‌جاری، با حضور معاون حمل‌ و نقل سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و اعضای این کمیته از دستگاه‌های ذی‌ربط در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مهران قربانی معاون حمل و نقل این سازمان با تأکید بر لزوم دستیابی به ظرفیت‌های حمل و نقلی و شبکه مواصلاتی و پایانه‌های مرزی باتوجه به پیش‌بینی افزایش تقاضای سفر در سال‌جاری،‌ افزود: باتوجه به تصمیمات اخذ شده در ستاد مرکزی اربعین حسینی در زمینه اخذ ویزا و پیش‌بینی افزایش زائران اربعین حسینی، ابتدا باید ظرفیت‌های حمل و نقلی و شبکه مواصلاتی و همچنین پایانه‌های مرزی شناسایی شده و متناسب با ظرفیت موجود، آمادگی دستگاه‌های ذی‌ربط جهت جابه‌جایی زائران فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی بالغ بر 14 وظیفه برای کمیته حمل و نقل سوخت تعیین شده است که تعدادی از آن‌ها در زمینه تأمین ناوگان و اعزام خودروهای مورد نیاز برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر وظایف مربوط به سایر ارگان‌های این کمیته است. 
 
این گزارش حاکی است؛ در ادامه این نشست نمایندگانی از سایر ارگان‌های ذی‌ربط ضمن ارایه گزارش از برنامه‌ها و ظرفیت‌های فراهم شده در سال‌جاری به منظور جابه‌جایی زائران اربعین، نظرها و پیشنهادهای راهبردی در راستای رفع مسائل و مشکلات سال گذشته و اعمال مدیریت بهتر در زمینه جابه‌جایی زائران بیان کردند. 
 
براساس این گزارش، در ابتدای این نشست، گزارش آسیب‌شناسی کمیته حمل و نقل و سوخت در سال 97 از سوی حسینی معاون دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی به سمع و نظر حاضران در نشست رسید. 

در پایان مقرر شد،در نشست آتی نظرها و پیشنهادهای کارشناسی اخذ و متناسب با ظرفیت و توان جابه‌جایی زائران در همه شقوق حمل و نقل از جمله جاده‌ای، ریلی و هوایی آمادگی‌های لازم فراهم شده و برنامه‌های مورد نیاز عملیاتی شود. 

منبع: سايت خبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.