| کد خبر: 185262 |

قطع هشت راه روستایی با لردگان

راه ارتباطی هشت روستا با لردگان قطع شد.

تین نیوز

    فرماندار شهرستان لردگان از مسدود شدن راه ارتباطی هشت روستای منطقه «بارز و شوارز» با مرکز شهرستان در موج سوم بارش ها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، برهان حسین پورآقایی افزود: پل ارتباطی این روستاها به مرکز شهرستان بدلیل بالا آمدن سطح آب با هماهنگی پلیس راهور مسدود شده است.

وی گفت: جاده جایگزین از مسیر سد و دریاچه کارون چهار و دهدز به خوزستان و با استفاده از لنج تعیین شده است.

وی با اشاره به بارش بیش از 30 میلیمتر باران طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان افزود: دو پل نفر رو در منطقه رودشت لردگان از جمله پل نفر روی روستای 'فاج' و 'عین کک' پشتکوه فلارد شامل پل چوبی و سیمی به زیر آب فرو رفته است.

حسین پور آقایی اظهار داشت: به علت بالا آمدن سطح آب امکان ترمیم و اصلاح این پل ها وجود ندارد و جاده جایگزین برای عبور و مرور ساکنان تعیین شده است.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی سد گنج در شهرستان لردگان در بارش های اخیر افزود: از روز جمعه 16 فروردین ماه یک دستگاه کف کش 15 اینچی برای تخلیه آب سد در این منطقه نصب شده است و هم اینک 1.5 متر آب این سد پایین آمده است

فرماندار لردگان از تخریب یک واحد اصطبل نگهداری حیوانات در بارش های اخیر در لردگان خبر داد و گفت: کارشناسان برای رسیدگی به خسارات وارده به منطقه اعزام شده اند.

وی گفت: هم اکنون وضعیت سد مطلوب است و تعدادی از ساکنان روستاهای پایین دست این سد که اسکان اضطراری داده شده بودند به منازل خود بازگشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.