| کد خبر: 180746 |

◄ افتتاح شهرک حمل‌ونقل پس از ۲۸ سال

رییس کانون سراسری انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا گفت: فاز اول پروژه شرکت حمل‌و‌نقل در حالی پس از ۲۸ سال افتتاح می‌شود که هیچ کمکی از سوی دولتی‌ها انجام نگرفت.

تین نیوز

رییس کانون سراسری انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا گفت: فاز اول  پروژه شهرک حمل‌و‌نقل در حالی پس از ۲۸ سال افتتاح می‌شود که در آن سال‌ها هیچ کمکی از سوی دولتی‌ها انجام نگرفت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حسین احمدی‌زاده در مراسم افتتاح فاز اول شهرک حمل‌ونقل عنوان کرد: ما امروز در شوک هستیم که پس از ۲۸ سال مقاومت و تحمل شاهد افتتاح فاز اول این شهرک هستیم.

وی در ادامه به این اشاره کرد که این پروژه به دلیل بی‌مهری‌های مسئولان از سال ۶۹ تا کنون روی زمین مانده بود، گفت: بنده بدون تعارف عرض می‌کنم که هیچ کمکی از سوی دولت ندیدیم. چرا به مجموعه‌ای که برای ساخت این شهرک اعلام آمادگی کرده و وارد میدان شده  اجازه فعالیت و کمک داده نشد؟

او عنوان کرد: ما تقاضای قیر کردیم و سازمان راهداری نیز دستور آن را داده بود اما تا امروز به ما قیری ندادند این در حالی است که برخی از سرمایه‌داران خانه‌ها و طلاهای خود را برای سرمایه‌گذاری در این شهرک فروخته‌اند. حال خانه و طلا ۵ برابر شده و سرمایه آن‌ها در این شهرک در طول این سال‌ها خوابیده بود.

رییس کانون سراسری انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا با اظهار به این‌که ما از دولتی‌ها انتظار نداریم دستمان را بگیرند اما خواهشاً پای ما را رها کنند، عنوان کرد: دولتی‌ها به جای این‌که کمک کنند این شهرک به سرانجام برسد همواره و در هر مقطعی درخواست عوارض می‌کنند.

احمدی‌زاده در انتقاد به پایانه‌داری بیان کرد: پایانه‌داری ارتباط بین رانندگان و شرکت حمل‌ونقلی را قطع کرد این در حالی است که هدف ما همان سیستم گاراژداری سابق است که در آن دوران ارتباط خوبی بین رانندگان و شرکت‌ها برقرار بود اما اکنون کار به جایی رسیده که راننده و شرکت‌ها با هم در تقابل هستند.

او با بیان این‌که ما در کشور خودتحریمی داریم، اظهار داشت: اگر این شهرک ۲۰ سال گذشته افتتاح شده بود  امروز شاهد اشتغال بسیاری از جوانان بودیم.

او گفت: فاز اول این شهرک کاملا آماده است که در آن ۷۹ قطعه وجود دارد و در فاز دوم و سوم ۲۳۱ قطعه اضافه شده و  در مجموع در این ۳۰۰ هکتار، ۳۲۰ قطعه ایجاد خواهد شد.

طبق گفته او، مشکلات باعث شد که سهامداران پروژه‌های خود را در فاز دوم و سوم نیمه‌کاره رها کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.