| کد خبر: 179559 |

◄ نیاز راه‌های سمنان به 250میلیارد بودجه

بهسازی جاده‌های سمنان به 250 میلیاردتومان نیاز دارد. قدرت‌الله ابک، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اعلام این مطلب گفت: این اعتبارات برای بهسازی، رفع نقاط حادثه‌خیز، راه‌سازی و ... موردنیاز است.

تین نیوز

بهسازی جاده‌های سمنان به 250 میلیاردتومان نیاز دارد. قدرت‌الله ابک، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اعلام این مطلب گفت: این اعتبارات برای بهسازی، رفع نقاط حادثه‌خیز، راه‌سازی و... موردنیاز است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، ابک در جمع مسئولان استانی و شهرستانی در حاشیه نخستین سفر استاندار جدید سمنان به شاهرود به میزبانی اداره‌کل راه و ترابری استان سمنان تأکید کرد: ارزش فعلی راه‌های استان سمنان شش هزار میلیاردتومان است که چهارتا شش درصد ارزش کل راه‌های کشور است.

معاون استاندار سمنان بابیان این‌که سال گذشته ۷۰ میلیاردتومان به راه‌های استان تعلق‌گرفته است، بیان داشت: امسال نیز ۴۴میلیاردتومان به مجموعه راه‌های استان تخصیص پیداکرده است؛ اما باید درمجموع گفت تفاوت‌ها در کسری بودجه زیاد است بااین‌حال خدمات‌رسانی به بهترین شکل انجام می‌شود.

ابک بابیان این‌که در استان سمنان سه‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه وجود دارد که ۶۲۰ کیلومتر آن اصلی محسوب می‌شود، تأکید کرد: اداره‌کل راه و ترابری به‌واسطه وسعت استان و نیروی کار، خوشبختانه کارنامه قابل قبولی داشته است.

او درباره پروژه‌های حوزه راه استان سمنان نیز، توضیح داد: جاده سمنان-فیروزکوه که ارتباط سمنان با شمال را برقرار می‌کند، دامغان-معلمان که ارتباط استان با جنوب را برقرار می‌کند، شاهرود-آزاد شهر و بیارجمند-بردسکن که می‌توانند استان سمنان را به شمال‌شرق و شرق برسانند در زمره مهم‌ترین راه‌های استان هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.