| کد خبر: 176324 |

◄ ساخت آزادراه بیستون-حمیل تا آذر کلید می‌خورد

طبق قراردادی که بین وزارت راه و شهرسازی و سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی به امضا رسید، ساخت آزادراه بیستون-حمیل به‌زودی آغاز می‌شود.

تین نیوز

طبق قراردادی که بین وزارت راه و شهرسازی و سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی به امضا رسید، ساخت آزادراه بیستون-حمیل به‌زودی آغاز می‌شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: سرمایه‌گذار این ‌پروژه با وزارت راه و شهرسازی مشارکت دارد و مصوبه دولت را نیز گرفته است.

بازوند در جلسه بررسی اجرای عملیات آزادراه بیستون‌_حمیل که با حضور سرمایه‌گذار این پروژه برگزار شد، با تأکید بر دقت و درنظر گرفتن تمامی جوانب برای اجرای بهتر و سریع‌تر این طرح گفت: قرار شده است که ۵۰۰ میلیاردتومان تسهیلات زیربنایی این پروژه را بانک‌ها اعطا کنند.

او تصریح کرد: این تسهیلات را بانک‌ها پرداخت می‌کنند و سرمایه‌گذار باید حدود ۷۰۰ میلیاردتومان تضمین در این زمینه به بانک‌ها ارائه کند.

بازوند گفت: درخواست پرداخت تسهیلات سرمایه‌گذار به چهار بانک ارسال می‌شود تا هرچه زودتر مشکل این سرمایه‌گذار برطرف شود.

او افزود: پروژه احداث آزادراه بیستون-حمیل بعد درنظر گرفتن تمامی جوانب  از سوی سرمایه‌گذار باید از آذرماه شروع شود و بخش‌خصوصی باید ابعاد مالی پروژه را تا این‌ زمان به‌صورت کامل مشخص کند، زیرا قصد داریم پروژه‌ای که شروع می‌شود با سرعت اجرایی شود و پس از مدتی با مشکل مواجه نشود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.