| کد خبر: 74606 |

اعتبارات رفع نقاط پرحادثه در جاده‌های لرستان افزایش می‌یابد

تین نیوز | استاندار لرستان از افزایش اعتبارات رفع نقاط پرحادثه در سطح محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
 

هوشنگ بازوند صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال برنامه ای در استان در دستو کار قرار گرفته شد که سالانه ۱۰ درصد فوتی های تصادفات جاده ای را کاهش بدهیم اظهار داشت: سال ۹۲ بیش از ۵۰۰ نفر در تصادفات جاده ای استان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این تعداد در سال گذشته به ۴۷۵ نفر کاهش یافت گفت: در مدت زمان یاد شده تصادفات منجر به فوت در استان هفت درصد نسبت به سال ۹۲ کاهش یافت.

استاندار لرستان با بیان اینکه امسال برنامه داشتیم که با اقدامات لازم ۱۰ درصد کاهش تلفات در تصادفات جاده ای داشته باشیم گفت: خوشبختانه در هشت ماهه نخست این برنامه تحقق یافت و شاهد کاهش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان بودیم.

بازوند با تاکید بر لزوم رفع نقاط پر حادثه در سطح محورهای مواصلاتی لرستان تاکید کرد و گفت: این امر باید در راستای کاهش تلفات در تصادفات جاده ای استان در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز در سطح جاده های لرستان نیازمند سرمایه گذاری و کار عمرانی است گفت: در این راستا از معاون وزیر راه و شهرسازی دعوت کردیم که بازدید از محورهای پر حادثه در سطح استان داشته باشند.

استاندار لرستان با اشاره به برخی محورهای پرحادثه استان تصریح کرد: محور ازنا - شازند، تقاطع ها، محورهای خرم آباد - پلدختر، محور کوهدشت - پلدختر  از جمله محورهای پرحادثه استان بوده که امروز از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید خواهند شد.

بازوند با بیان اینکه این بازدید در این راستا بوده که اعتبارات بیشتری طی امسال و سال آینده برای رفع نقاط پرحادثه در این محورها اختصاص یابد عنوان کرد: خوشبختانه معاون وزیر راه و شهرسازی نظر مساعدی در رابطه با افزایش تخصیص اعتبارات این محورها داشتند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.