| کد خبر: 17114 |

◄ جزییات درگذشت یک راهدار در هواپیمای تهران - طبس از زبان معاون سازمان راهداری

تین نیوز | معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از درگذشت یکی از مهندسان معاونت راهداری در حادثه صبح امروز  در پی سقوط پرواز تهران - طبس خبر داد.

عبدالهاشم حسن نیا در گفتگو با خبر نگار تین نیوز از مرگ کارشناس محاسب و ناظر پروژه های سازمان راهدری و حمل و نقل جاده ای در پرواز امروز 19 خرداد تهران - طبس خبر داد و گفت: مرحوم غلامحسین قاسمی حدود 42 سال سن و دارای همسر و سه فرزند بود.

وی افزود: روز گذشته مرحوم قاسمی به همراه یکی از همکاران عازم استان خراسان جنوبی جهت بازدید از پروژه های استانی شدند که همکار ایشان عازم بیرجند و خود ایشان قصد داشت با پرواز تهران- طبس خود را به محل پروژه ها برساند تا پس از بازدید با یکدیگر عازم بازگشت به تهران شوند که تقدیر روزگار مجال حیات به وی نداد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: خانواده مرحوم به همراه جمعی از همکاران در کهریزک منتظر شناسایی و تحویل کشته شدگان سانحه هوایی پرواز تهران-طبس هستند. 

گفتنی است،ساعت ۹:۲۰ دقیقه امروز هواپیمای مسیر تهران-طبس سپاهان‌ایر با 48 سرنشین هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست داد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط کرد. همچنین کشته شدگان این حادثه هوایی 24 مرد، 10 زن، یک دختر سه ساله، یک دختر شیرخوار، یک دختر 17 ساله و 2 پسر بچه بوده‌اند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • تهرانی 0 0

    خدا رحمت کند و به خانواده اش صبر بدهد. ببینید در حمل و نقل مسافری هوایی و جاده ای چقدر انسانها جانشان را از دست میدهند. چقدر خانواده ها ساختار منسجم خود را از دست میدهند. عاقبت بهم خوردن چارچوب خانواده ما حصل اش بروز مشکلات اجتماعی است. من بعنوان یک کارشناس اجتماعی به یک چیز همیشه تاسف میخورم آنهم این است که اکثرا مدیران ارشد دولت در انتصابات از افرادی استفاده میکنند که علم کمتر و دانش کمتری دارند و اعتماد به مدیر زیرمجموعه را خیلی اهم از پیشبرد اهداف دارند. عاقبت اعتماد به افراد بی اطلاع و بی دانش در جامعه در تصافات، امراض، بیسوادی - افت تحصیلی - بی بهره بودن کارها - کاهش رتبه ایران در حوز کسب و کار بین المللی - اعتیاد و فساد اخلاقی - رانت خواری و هزاران مورد دیگر تاسف بار خود را نشان میدهد