| کد خبر: 1680 |

تکمیل محور گناوه به دیلم از پروژه‌های اولویت‌دار استان بوشهر است

تین نیوز |  استاندار بوشهر گفت: تکمیل محور گناوه به دیلم از پروژه‌های اولویت‌دار استان بوشهر است.
 
 مصطفی سالاری بعد از ظهر جمعه در آئین افتتاح پروژه‌های راه‌سازی استان بوشهر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه زیادی به توسعه راه‌ها دارد و پروژه‌های مهمی در این زمینه اجرا می‌شود و تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.
 
وی با اشاره به افتتاح پروژه پروژه پل کلل دشتستان اضافه کرد: این پروژه بخشی از بزرگراه اهرم به دیلم است که نقش بسیار مهمی در ترافیک و حمل و نقل استان دارد که با تکمیل این پروژه شاهد بهبود وضعیت راه‌های استان خواهیم بود.
 
استاندار بوشهر با اشاره به اجرای این پروژه با تلاش وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم، تصریح کرد: این مسیر پس از راه‌اندازی پارس شمالی شاهد ترافیک بیشتری خواهد بود و اهمیت ان بیش از پیش خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه‌ها در کاهش تصادفات و بهبود وضعیت عبور و مرور نقشی مهم و اساسی دارد، تاکید کرد: از همه توان ظرفیت برای توسعه راه‌های استان بوشهر استفاده خواهیم کرد.
 
تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه تا نیمه نخست سال 93 
سالاری با اشاره به تلاش‌های صورت رفته برای تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه بیان داشت: یکی از اولویت‌های استان بوشهر تکمیل این پروژه است که امیدواریم تا نیمه نخست سال اینده شاهد افتتاح ان باشیم.
 
وی تصریح کرد: تکمیل محور گناوه به دیلم از پروژه‌های اولویت‌دار استان بوشهر است که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد راه‌اندازی و بهره برداری از این محور باشیم.
 
استاندار بوشهر با اشاره به وعده وزیر راه و شهرسازی برای تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای بزرگراه برازجان دیلم، افزود: امیدواریم بر اساس برنامه ریزی صورت رفته شاهد اجرا و بهره‌برداری از این مسیر باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.