| کد خبر: 167533 |

برگزاری جلسه هماهنگی انعقاد قرارداد شناسایی محلات و محدوده‌های هدف شهرهای اسفراین و بجنورد

سرپرست اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه هماهنگی انعقاد قرارداد شناسایی محلات و محدوده‌های هدف شهرهای اسفراین و بجنورد خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه هماهنگی انعقاد قرارداد شناسایی محلات و محدوده‌های هدف شهرهای اسفراین و بجنورد خبر داد.

اکبر جالینوس اظهار کرد: این جلسه در تاریخ ۹۷/۰۳/۱۲ با حضور معاون بازآفرینی شهری و مسکن و نمایندگان مهندسین مشاور کاوش معماری در خصوص انجام مرحله دوم طرح بازآفرینی شهر بجنورد و همچنین مطالعات شناسایی محلات و محدوده‌های هدف شهر اسفراین تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، جالینوس افزود: بر اساس اهداف دولت در بازآفرینی محلات ناکارآمد شهری با رویکرد شهرنگر و با عنایت به انجام مرحله اول شناسایی محلات هدف در شهر بجنورد و نیاز به اتمام مطالعات با انجام مرحله دوم، هماهنگی لازم با مشاور طرح صورت پذیرفت.

سرپرست اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: این مطالعات قرار است در شهر بجنورد در دو محله جوادالائمه و کوی امام هادی به ترتیب به مساحت 30 و 41 هکتار و همچنین مطالعات مرحله اول شناسایی محلات هدف بازآفرینی شهر اسفراین توسط مشاور کاوش معماری صورت پذیرد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.