| کد خبر: 16575 |

مانور امداد و نجات جاده‌ای در ایلام برگزار می‌شود

تین نیوز | معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: مانور امداد و نجات جاده‌ای در ایلام برگزار می‌شود.
 
شاپور پولادی صبح امروز در نشست اعضاء کمیسیون راه‌های استان ایلام با اشاره به مزایای نصب دوربین‌های نظارتی اظهارداشت: به منظور امنیت راه‌ها و نظارت بر تردد، نصب دوربین‌های نظارتی در محورهای پرتردد نقش مؤثری در کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌های خواهد داشت.
 
معاون استاندار ایلام گفت: با نصب 4 دوربین نظارتی تا پایان سال 93 در جاده‌های استان تعداد این دوربین‌های به 12 عدد افزایش می‌یابد.
 
وی ضمن ابراز نارضایتی از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده و راه‌های ارتباطی تأکید کرد: دستگاه‌های ذیربط باید با نظارت مستمر با کامیون‌دارانی که نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده‌های تخلیه می‌کنند، بدون هیچ ملاحظه‌ای با متخلفین برخورد قانونی انجام دهند.
 
پولادی در خصوص خدمت رسانی به مصدومان در زمان وقوع حادثه اعلام کرد: به منظور هماهنگی و با هدف توان افزایی نیروهای عوامل امدادی با رویکرد عملیاتی کردن دستگاه‌های امدادرسان مانور امداد و نجات جاده‌ای برگزار می‌شود.
 
این مسئول گفت: مانور امداد و نجات جاده‌ای با محوریت سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان و با مشارکت پلیس‌راه، جمعیت هلال احمر، مرکز فوریت‌های پزشکی و سازمان آتش نشانی با هدف آمادگی در امداد رسانی به موقع به منظور کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای در هفته مقابله با آثار بلایا (18 لغایت 24 مهرماه) برگزار خواهد شد.
 
معاون امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: ایمنی راه‌ها یک مسئله بسیار مهم است که محدود به یک دستگاه خاص نیست لذا دستگاه‌های مرتبط این حوزه باید با تعامل، هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر در کنار فعالیت‌های متعدد و متنوع در راستای کاهش سوانح تلاش کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.