| کد خبر: 162334 |

امانی تشریح کرد:

◄ تلاش دولت برای اختصاص بودجه نوسازی ناوگان جاده‌ای

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نشست مشترک مسئولین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با انجمن صنفی و فعالان شرکت‌های حمل‌ونقل سنگین(بوژی داران) در تهران با ابراز امیدواری از اینکه جایگاه انجمن‌های صنفی حوزه حمل‌ونقل سنگین جاده‌ای قابل‌توجه است گفت:آنچه که وظیفه سازمان می‌باشد تسهیل در روابط بین بخش خصوصی و سایر بخش‌های مرتبط در دولت است.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نشست مشترک مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با انجمن صنفی و فعالان شرکت‌های حمل‌ونقل سنگین(بوژی‌داران) در تهران  با ابراز امیدواری از اینکه جایگاه انجمن‌های صنفی حوزه حمل‌ونقل سنگین جاده‌ای قابل‌توجه است گفت: وظیفه سازمان تسهیل در روابط بین بخش خصوصی و سایر بخش‌های مرتبط در دولت است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داریوش امانی با اشاره به اینکه باید تعامل بیشتری بین اصناف و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برقرار شود تصریح کرد: انجمن‌ها بازوهای این سازمان هستند و باید در کنار یکدیگر به خدمت صادقانه به مردم پرداخته و مسائل و مشکلاتی را که گاهاً به وجود می‌آیند  را با کمک همدیگر برطرف کنیم.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تأکید بر اینکه عزم دولت نوسازی ناوگان جاده‌ای بار و مسافر است افزود: به نظر می‌آید در این زمینه بودجه‌ای برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل سنگین و فوق سنگین اختصاص نیافته است که تلاش بر این است تا برای این منظور نیز بودجه قابل‌توجهی در نظر گرفته شود.

امانی انتقال تجربیات  و آموزش جوانان برای به‌کارگیری آن‌ها در این صنف را یکی از ارکان مهم توسعه حمل‌ونقل سنگین در کشور دانست و گفت:علاوه بر اینکه لازم است تا ناوگان باری کشور نوسازی شود به همان میزان لازم است تا فعالان نیز به‌روز شده و جوانان در کنار پیشکسوتان به فعالیت مشغول باشند.

وی با تأکید بر اینکه اساسنامه تأسیس شرکت‌های حمل‌ونقل سنگین از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آماده‌شده است که برای اجرایی شدن و تأمین استانداردها در آن 6 ماه مهلت دیده‌شده است ادامه داد: تأثیر اجرایی شدن چنین اساسنامه‌ای در کشور این است که باعث خواهد شد تا دیگر شرکت‌های فعال در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای بار که امکانات لازم برای حمل‌ونقل محمولات سنگین و فوق سنگین را دارا نیست نتوانند در این حوزه ورود کرده و بارهایی ازاین‌دست را جابه‌جا کنند.

امانی با اشاره به متن حکم ابلاغی از سوی وزیر محترم راه و شهرسازی خطاب به رئیس جدید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بیشترین تأکید وزیر راه در حکم ابلاغی جدید بر بحث حمل‌ونقل کالا و مسافر معطوف شده است که همین امر نشان می‌دهد جنبه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای کشور که بیشترین سهم را در انتقال کالا و مسافر دارند موردتوجه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی نیز هست و باید تلاش شود تا در راستای اهداف والای سازمانی و ملی سیستم‌های سنتی به پیشرفته تغییریافته و با به‌کارگیری تمام شقوق حمل‌ونقل ازجمله سنگین و فوق سنگین گزارش جامعی از اقدامات مثبت انجام‌شده در این حوزه به مبادی ذیربط ارسال شود.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایان سخنان خود با تقدیر از اینکه رانندگان امانت‌داران خوبی در جامعه ما هستند بالغ‌بر  450 میلیون تن باری در کشور  جابه‌جا می‌شود خاطرنشان کرد: درواقع رانندگان باری سربازان گمنام اقتصادی کشور هستند که باید به این قشر زحمت‌کش بیش‌ازپیش توجه کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.