| کد خبر: 160902 |

◄ بودجه اختصاص داده‌شده به نگه‌داری راه‌ها کافی نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ با افزایش اعتبار نگهداری راه‌های اصلی کشور موافقت شده است اما رقم تخصیص داده‌شده کافی نیست.

تین نیوز

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ با افزایش اعتبار نگه‌داری راه‌های اصلی کشور موافقت شده است اما رقم تخصیص داده‌شده کافی نیست.

به گزارش تین‌نیوز، سید هادی بهادری  گفت: اعتبارات نگهداری راه‌ها شاید نتواند تمامی مسیرهای اصلی را پوشش دهد. بسیاری از راه‌های اصلی کشور نیازمند ترمیم هستند که عدم تزریق اعتبارات کافی این موارد را به تأخیر می‌اندازد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: نمایندگان تلاش بسیاری برای رشد اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در بودجه داشته‌اند اما با توجه به محدودیت منابع امکان افزایش بودجه برای این وزارتخانه و زیرمجموعه‌های آن وجود نداشت.

او گفت: اعتبار نگهداری راه‌های اصلی کشور در بودجه ۹۷ کاهش نیافته اما رقم تخصیص‌یافته بازهم کم است.

به گزارش خانه ملت،  بهادری  گفت: برای رفع هر نقطه حادثه‌خیز رقمی در حدود ۴ الی ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما متأسفانه کل بودجه عمرانی وزارت راه و شهرسازی همین میزان است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تأکید بر ضرورت رعایت اصول ایمنی در جاده‌ها مانند هوشمندسازی مسیرها، نصب گاردریل و حذف نقاط حادثه‌خیز، گفت: رعایت این موارد به اعتبارات بیشتری نسبت به بودجه لحاظ شده نیاز دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.